BIM december
Lite ironiskt att de säger att de inte kan förutsäga en peak med andra tester, men du har ju fått en tydlig markering! 🤩
Testade imorse igen (så otålig 🤭), ÄL+11-12. Tycker att strecket är något starkare än igår men ingen superskillnad. Är det normalt att stegringen går långsamt? När är det troligt att ett digitalt test skulle ge utslag?
Jag börjar tycka att appen gör mig oroligare än ger kontroll 🤦?♀️
Imorse hade jag en otrolig temperaturökning, mitt LH- gick upp till 0,16 igår och idag (lite tidigare på dagen) 0,23 alltså fortfarande lågt. Enligt appen var min ägglossning igår.
Kommer den att ändras om min temperatur håller i sig samt stiger till en ny topp eller om jag får en LH-peak imorgon/måndag eller tisdag?
Oavsett appen, vad tror ni? Jag har fått ökade och mer liknande ägglossningsflytningar senaste ~ 3 dagarna men inte så mycket som jag brukar ha. Vi hade sex i torsdags, men inte igår.
Beräknad ägglossning 2/12 eller 3/12.
Help ????
Jag börjar tycka att appen gör mig oroligare än ger kontroll 🤦?♀️
Imorse hade jag en otrolig temperaturökning, mitt LH- gick upp till 0,16 igår och idag (lite tidigare på dagen) 0,23 alltså fortfarande lågt. Enligt appen var min ägglossning igår.
Kommer den att ändras om min temperatur håller i sig samt stiger till en ny topp eller om jag får en LH-peak imorgon/måndag eller tisdag?
Oavsett appen, vad tror ni? Jag har fått ökade och mer liknande ägglossningsflytningar senaste ~ 3 dagarna men inte så mycket som jag brukar ha. Vi hade sex i torsdags, men inte igår.
Beräknad ägglossning 2/12 eller 3/12.
Help ????
Efter att ha fått lite höjning på LH- teststickan idag tog jag ett digitalt test på kvällen och fick fast gubbe. Kunde inte låta bli att kolla med Clearblue advanced också, samma där. Tog en teststicka som visade 0.54.
La in detta som peak i appen Premom och nu ser det ut såhär; jag antar att jag ska lita på Lh-testerna framför temperaturen...?
Jag hade rfsu och la inte in på fliken andra. Förra cykeln kom jag inte i närheten av så starka test som denna gång men tog test nästen varje gång jag gick på toa och försökte hålla mig längre än annars, minst 3h tror jag det blev. Så mitt tips efter ett lyckat försök är att inte snåla med testen! 😅
Vi verkar vara väldigt synkade haha! Fick också min fasta glada smiley nu på kvällen, testade imorse och har haft tre dagar blinkande smiley på morgonen. Dessutom är min man också ute på galej med grabbarna ikväll haha 😅 Dock har vi inte haft mys de två senaste dagarna, men försöker att inte stressa upp mig.. Frågan är ju dock hur nära inpå ägget släpper som siripiri skrev 🤔
Äl + 9 idag ❤️
Hoppas detta går vägen nu 🤞🏼
Nu börjar jag komma in i tempningen! Vilken dag brukar ni ha ÄL? Mina appar säger verkligen olika så jag börjar undra om vi kanske missat äl egentligen. Misstänker att ägget släpper lite senare än vad jag tror så hoppas att NC ska hjälpa mig med temp och att jag får bekräftat ÄL.
Och! Grattis alla plus????