Inlägg från: Anonym (Lämnade män) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lämnade män)

Stämmer det här (Bra män är upptagna)

Det finns ju män som övergivits av sina fruar även om de själva kämpade för att hålla ihop äktenskapet.

Det gäller då bara att ta en sådan innan han på nytt blir upptagen.

• Anonym (Lämnade män)
    Anonym (Farmors råd) skrev 2024-11-16 00:11:15 följande:
    Var :(

Hon var en speciell dam, hon lämnade min pappa hos sina föräldrar, sedan reste hon runt i Europa och var gift flera gånger sedan träffade hon en svensk man igen och kom tillbaks till Sverige. Hon har aldrig jobbat (vad jag vet) och aldrig gjort hushållsarbete heller (sa hon).

Hon hade en massa roliga råd, en del smarta, en del väldigt...konstiga.

Det är inte farligt att röka om man röker med stil. Det är stressrökning när man väntar på bussen till jobbet tidiga morgnar som skadar, inte om man är rik och lycklig och röker med stil i en fin salong. Hon hade samma åsikt om alkohol. mamma blev så sur när hon rökte inomhus hos oss.

Ju bättre en kvinna är på att laga mat ju sämre är hon i sängen, och hon hade aldrig lagat sin egen mat.

Jag skulle inte plugga, det var onödigt, det är viktigare att vara söt.

Jag skulle inte bry mig om pojkarna i skolan, har jag någon stilig lärare så tyckte hon att det var en bra match...då gick jag i högstadiet.

Man skall aldrig gå upp för att klockan ringer väckarklockor är för karlar man skall somna om när den ringer och bara gå upp när man själv vill gå upp.

Man skall inte ha för mycket sex med sin man för då anstränger han sig inte för en men man skall heller inte ha för lite för då vänstrar han.
    100% rätt igen.
Svar på tråden Stämmer det här (Bra män är upptagna)