Inlägg från: Anonym (Antiextremist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Antiextremist)

Antisionism är inte antisemitism

Tom bosättarnas barn terroriserar palestinier.

• Anonym (Antiextremist)

Så här ser det ut när de israeliska bosättare stjäl palestinska hem.

• Anonym (Antiextremist)
    AndreaBD skrev 2025-02-19 10:37:10 följande:
    Samma film som tidigare tror jag. Man ser inte riktigt vem som gör vad. 
    Du ser inte eftersom du inte vill se. Sionismens blindhet. Varför försvarar du de fanatiska bosättarna?
  • Anonym (Antiextremist)
    AndreaBD skrev 2025-02-19 10:31:08 följande:
    Men framför allt så var det från början judiskt område, som araberna hade tagit ifrån dem. Och visst, man kan aldrig vrida tillbaka historien - och det ville ju inte judarna heller. De ville bara ha EN DEL av sitt ursprungliga område. De var beredda att kompromissa. Nej, palestinierna ägde just inte det heller.
    Det var judiskt FÖR 3000 ÅR SEDAN.  Judarna har ingen rätt att idag fördriva palestinier som har levt och varit en absolut majoritet i området i tusentals år. Det är absolut inte  bara "en del" judarna tar. Kompromiss? Detvär inger tal om kompromiss. Israel har fördrivit palestinierna sedan Israel skapades. Det fanns aldrig någon vilja för kompromiss. Sionisterna planerade att fördriva palestinier redan innan Israel skapades.
  • Anonym (Antiextremist)
    AndreaBD skrev 2025-02-19 10:48:18 följande:
    Orkar inte se samma filmer om och om. Vad jag minns så kastades det sten fram och tillbaka. Från båda sidor. 

Jag försvarar inget. Jag säger bara att man inte kan bedöma såna filmer om man inte vet vad det handlar om. Och det framgår inte.  
    Jo då. Du försvarar de fanatiska bosättarna och visar hur extrema dina åsikter är. Varje normal människa ser vad som sker i dessa videoklipp. Fanatiska, aggressiva  bosättare attackerar och terroriserar palestinier. Tom deras barn är lika aggressiva och medverkar i attackerna. Det är terrorism på daglug basis.
  • Anonym (Antiextremist)
    AndreaBD skrev 2025-02-19 10:45:27 följande:
    Även det där säger ingenting. Kan vara vad som helst. Kanske ville barnen inte bli filmade? Jag ser i alla fall INTE att de skulle terroriserar palestinier, som du påstår. De försöker bara hindra personen som filma att just filma dem. Och det brukar man ju ha rätt till. Vill man inte bli filmad, så....
    De attackerar filmaren som försöker dokumentera sjökva attacken på palestiniern. Palestiniern attackeras av både bosättare, deras barn och IDF. Du ska få fler video.
  • Anonym (Antiextremist)
    AndreaBD skrev 2025-02-19 10:41:31 följande:
    Om det händer så ofta, som du påstår - varför är då dina filmklipp från 2020 och 2022?
    🤣🤣 Det är löjligt på vilket sätt du ursäktar bosöttarnas terrorism. Jag skickade bara några exempel men du ska få fler.
Svar på tråden Antisionism är inte antisemitism