Anonym (Antiextremist) skrev 2025-01-18 22:06:49 följande:
Du skrev
"Nu var det ett bra tag sedan jag fick något inlägg stängt men det var för mig totalt obegripligt då jag inte bröt mot några regler och inte fick någon som helst information om vad jag skulle ha gjort fel."
Och mitt svar var:
"Extremister använder ofta övergripande konspiratoriska förklaringsmodeller för att tolka världen. Dessa kan innehålla rasistiska element utan att individerna nödvändigtvis ser dem som sådana."
Att du inte begriper mitt svar är symptomatiskt.
Andrea vet mycket väl vad jag pratar om angående hennes inbox.
Israelvänner är fanatiska i sin tro om att de inte gör något fel när de gör rasistiska uttalanden. Precis som deras tro om att Israel inte gör något fel trots etnisk rensning, olaglig ockupation, olagliga bosättningar och apartheid.
Det enda symptomatiska här är väl att du börjar prata om rasism när mitt inlägg inte hade ett smack med den saken att göra. Det inlägg jag tänkte på som jag en gång fick stängt utan tillstymmelse till förklaring hade inget med denna tråd att göra. Du påstod att du visste vad AndreaBD har i sin inbox och det var det jag reagerade på.
Antingen har du befogenheter på den här siten som andra inte har eller så fantiserar du. Dina inlägg som svar på detta konstaterande är inget annat än "Goddag, yxskaft"!