Inlägg från: Anonym (Antiextremist) |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Antiextremist)
    AndreaBD skrev 2025-02-14 13:55:13 följande:
    Har också kollat den, den killen är bra. Han har studerat historia.

Jag såg en intressant video nyss. "FN-informatören" Francesca gav en intervju där hon försöker hävda att hon inte är antisemit... men hon gör inget bra jobb av det alls. Snarare blir det tydligt att hon är antisemit. Ska se om jag hittar annat än små delar av den i andras videon. 

Jag hittar bara den här, inte hela intervjun, men det kanske är det viktigaste. 
    Inget av det hon säger är antisemitiskt. Pinsamt att du urvattnar antisemitism. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Antiextremist)
    FN har dokumenterat fruktansvärda rapporter om tortyr och sexuella övergrepp i israeliska fängelser. Palestinier fängslas utan rättegång och fängslas för att de är emot ockupation. Män och kvinnor hålls bundna till sängar i blöjor och ögonbindel, avklädda, berövade mat, vatten och sömn och torterade med cigarettbrännskador, waterboarding, elchocker och till och med våldtäkt och gruppvåldtäkter, som tom stöds av högerextrema israeliska politiker.

• Anonym (Antiextremist)

Bernie Sanders om hur AIPAC jobbar.

• Anonym (Antiextremist)

Netanyahu är en krigsförbrytare.

• Anonym (Antiextremist)
    nattuw skrev 2025-02-15 17:00:03 följande:
    Det handlar inte om att känna igen antisemitism utan om att det idag inte går sprida antisemitism utan att förneka att det är antisemitism.
    Antisemitism missbrukas av sionister. Att kritisera Israel för folkmord, ockupation, etnisk rensning, markstöld och olagliga bosättningar är inte hat mot judar. Sionismen är största hotet mot våra moderna demokratiska värderingar. 
Svar på tråden Antisionism är inte antisemitism