Inlägg från: Anonym (Arb45r) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Arb45r)

Jobbsök...

Anonym (?) skrev 2024-11-18 11:02:51 följande:
    Är närmsta YH utbildnig 40 mil bort bor du i verklig glesbygd och då lär det vara svårt att hitta jobb där du bor.
    Såg också att majoriteten av alla utbildningar ute nu startar först September 2025
  • Anonym (Arb45r)
    FeministJavisst99 skrev 2024-11-18 11:07:49 följande:
    Ursäkt efter ursäkt efter ursäkt efter ursäkt. "Män" likt dig gör mig fan illamående på riktigt.
    Ok, då förstår jag.. svar på min fråga tidigare.. Du är Nyfeminist..
  • Anonym (Arb45r)
    Anonym skrev 2024-11-18 11:19:58 följande:
    Det är ju det som verkar vara hela problemet. Ingenting passar.
    ÄN.....
  • Anonym (Arb45r)
    Anonym (?) skrev 2024-11-18 11:12:02 följande:
    Vad spelar det för roll, de är 40 mil bort
    Även om de varit på distans med några fysiska träffar, läser jag inte så långt ändå pga kostnaden tur och retur hem.
  • Anonym (Arb45r)
    Anonym (F) skrev 2024-11-18 11:40:08 följande:
    Bullshit. Du bor väl för fasen inte uppe i fjällen? "Passar", den lyxen kanske man inte har råd med om man måste dricka vatten resten av månaden tills a-kassan trillar in.

Hur många mer undanflykter ska du komma med?
    När sa jag att jag bodde i fjällen??
  • Anonym (Arb45r)
    FeministJavisst99 skrev 2024-11-18 12:04:06 följande:
    Hahahaha, herregud alltså. Kommer mamma och tvättar och lagar mat åt dig också? Din lilla vuxenbebis.
    Only in your f***ing dreams...
  • Anonym (Arb45r)
    FeministJavisst99 skrev 2024-11-18 12:12:40 följande:
    Tror inte det är någon dröm för dig utan din verklighet. Känns så bra att mina skattepengar går till att försörja såna slöfockar och betahanar som dig.
    Fortfarande går en del av min A-kassa till skatt också, vilken sten har du bott under?
    Hitta något annat för min mamma har faktiskt varit död i 4 år, lite svårt för henne att "laga min mat" eller "tvätta".... Tvättmaskinen tvättar mina kläder..
  • Anonym (Arb45r)
    CaCo skrev 2024-11-18 12:27:49 följande:
    Låter som att du har bra erfarenhet. Sök nån av de jobbet som du har jobbat med tidigare, fast annat företag.
    Flyttgubbe är inte aktuellt, då dom som finns i närheten söker inga nyanställnigar nu,
    budbil har jag sökt redan åtskilliga gånger utan resultat,
    Vedklyvare finns inget kvar, dom som klyver nu kör de privat vid sidan av deras egna arbeten, den jag jobbade åt har lagt ner helt,
    Gräsklippnings företaget är uppköpt av ett annat som jag redan kontaktat vid tillfällen och har en insider redan med en kille som jag klippte gräs med som följde med de uppköpta företaget,

rullskidsindustrin har sålts till en mindre aktör som monterar själva och dom var ett kompisgäng på 4 st, så de lär inte finnas öppning där då när jag jobbade var vi 2 st som byggde rullskidor och vi klarade bra.

Nä.. de lär bli svårt nästla sig in där.. i nuläget.
  • Anonym (Arb45r)
    Anonym (?) skrev 2024-11-18 13:39:31 följande:
    Kvar som ditt alternativ är att ge upp och vänta på försöjningsstöd när a-kassan är slut
    Lär jag inte få... då lär jag ju få mer knäppa anklagelser om att jag vill ingenting och bara "snylta" på skattebetalarnas bekostnad av FeministJavisst99 
  • Anonym (Arb45r)
    Anonym (Toker) skrev 2024-11-18 13:55:36 följande:
    Tycker också att du mest verkar leta problem och ursäkter.

Hur jävla mycket kan du meka om du inte har råd att besiktiga bilen ens, och det är enbart egna fordon du mekar med...

Titta på hamburgare och städa toaletter. Eller vårdjobb. Sen får du väl arbeta dig upp om du inte är nöjd.
    Kan ju inte ersätta trasiga delar med nya eller begagnade om jag inte har råd?? 
    Har du läst allting? flippar inte burgare, skulle bli en jävla kö med mitt piss minne.
    Söka städjobb som inte finns.. Vården är inte min plats.
Svar på tråden Jobbsök...