• Piraten2000

Flörta på gym

Hej på er,

Jag gymmar samma tider som en tjej, i min uppfattning så verkar hon vara intresserad av mig då hon kollar på mig mycket och ofta väljer att träna nära mig. Jag kan uppfatta allt fel, men det tror jag verkligen inte.

Däremot vågar hon nog inte gå fram till mig och prata, så jag känner väl att jag får göra det. Hur gör man det på bästa sätt? Känns lite smått creepy att gå fram mitt under passet. Vad ska man säga, vad är en bra första konversation?

Det är väldigt mycket folk på gymmet, så känns som att mycket uppmärksamhet hade riktats mot oss om jag började prata med henne, men det är inte ett problem egentligen.

Hur gör jag på bästa sätt, kan jag tolka henne fel?

• Svar på tråden Flörta på gym
  • Piraten2000
    Anonym (d) skrev 2024-11-21 19:50:08 följande:
    Som om folk inte säger hej på gymmet? hur tänker du ens ta det vidare om inte sånt passar?
    Jag får ju såklart göra det, men i min uppfattning så är det inte så normativt.
  • Baam777
    Piraten2000 skrev 2024-11-21 18:28:38 följande:
    Flörta på gym

Hej på er,

Jag gymmar samma tider som en tjej, i min uppfattning så verkar hon vara intresserad av mig då hon kollar på mig mycket och ofta väljer att träna nära mig. Jag kan uppfatta allt fel, men det tror jag verkligen inte.

Däremot vågar hon nog inte gå fram till mig och prata, så jag känner väl att jag får göra det. Hur gör man det på bästa sätt? Känns lite smått creepy att gå fram mitt under passet. Vad ska man säga, vad är en bra första konversation?

Det är väldigt mycket folk på gymmet, så känns som att mycket uppmärksamhet hade riktats mot oss om jag började prata med henne, men det är inte ett problem egentligen.

Hur gör jag på bästa sätt, kan jag tolka henne fel?

var försiktig finns tyvärr väl många lättkräkta tjejer. Det finns till och med gym för endast tjejer. det säger väl en del om vissa tjejer. Har hon kamera och filmar sig själv går du inte fram. Men andra sidan kanske hon är hur bra tjej som helst och är normal
  • Anonym (Gjort det)
    Piraten2000 skrev 2024-11-21 19:54:06 följande:
    Välj! Gör något eller skit i det. 
  • Anonym (d)
    Piraten2000 skrev 2024-11-21 19:54:06 följande:
    Nej för att folk är inte på gymmet för annat än sin tränings skull men vem bryr sig om det om man nu tydligen måste ragga...
  • Anonym (d)
    Baam777 skrev 2024-11-21 19:56:33 följande:
    var försiktig finns tyvärr väl många lättkräkta tjejer. Det finns till och med gym för endast tjejer. det säger väl en del om vissa tjejer. Har hon kamera och filmar sig själv går du inte fram. Men andra sidan kanske hon är hur bra tjej som helst och är normal
    Fint svar. Det sa jävligt mycket om hur obehaglig du är.
  • Anonym (Ett steg i taget)
    Piraten2000 skrev 2024-11-21 19:47:11 följande:
    Känns bara inte som att man gör så på gymmet, men absolut en idé.
    Oftast har både jag och hon hörlurar, så det gör saken lite svårare.

Jag brukar dock ta av mig mina hörlurar när jag ser henne för att visa att jag är öppen för konverastion
    På de gym jag gått på har vi alltid hälsat på folk man känner igen. Ofta tränar ju folk vid samma tidpunkter, så man ses ofta. Tycker det vore ännu konstigare att inte hälsa.

Att du tar av dig hörlurarna signalerar ingenting. Ett hej dör varken du eller hon av.
  • Meddelande borttaget
  • Piraten2000
    Anonym (Ett steg i taget) skrev 2024-11-21 20:01:12 följande:
    På de gym jag gått på har vi alltid hälsat på folk man känner igen. Ofta tränar ju folk vid samma tidpunkter, så man ses ofta. Tycker det vore ännu konstigare att inte hälsa.

Att du tar av dig hörlurarna signalerar ingenting. Ett hej dör varken du eller hon av.
    Jag håller med dig, det är lite konstigt att man tränar samtidigt som andra varje dag utan att hälsa, men det är så på gymmet jag tränar på.

Jag får helt enkelt bara gå för det och hoppas på det bästa.
  • Anonym (Gjort det)
    Piraten2000 skrev 2024-11-22 10:57:52 följande:
    Jag håller med dig, det är lite konstigt att man tränar samtidigt som andra varje dag utan att hälsa, men det är så på gymmet jag tränar på.

Jag får helt enkelt bara gå för det och hoppas på det bästa.
    Tricket är att avbryta om det inte tas eomot poitivt och spinna vidare annars. 
  • Liza86

Gillar att hälsa på och prata med folk på gymmet även om det är nån jag känner eller ej. Ingen baktanke med det men det kanske kan uppfattas som flört??? har aldrig tänkt på det!

Svar på tråden Flörta på gym