• Tow2Mater

Första "bråket"

Anonym (Bbbb) skrev 2024-11-24 22:12:41 följande:
    Jag har bara sagt att hans handlingar kommer visa om jag kan lita på honom. Han säger hela tiden att han vill ha någon som litar på honom. Han förstår inte vad jag menar och det gör mig ledsen men han säger att han blir ledsen? Blir helt förvirrad av denna situation.
    Anonym (Varningsklocka) skrev 2024-11-24 22:09:29 följande:

GÖR SLUT! Ta varningen på allvar!

Låter som du behandlar honom illa. Så säger man inte till någon utan att ha en bra orsak. Klart han blir ledsen.
  • Tow2Mater
    Anonym (Bbbb) skrev 2024-11-24 23:15:39 följande:
    Visste inte att kommunicera och ställa frågor i en relation är att behandla någon illa. Jag har självklart en anledning till varför jag ställer de.
    Att säga 'hans handlingar kommer visa om jag kan lita på honom'är inte kommunikation, det är nedlåtande och anklagande envägskommandering.

Vilken anledning till dina frågor?
  • Tow2Mater
    Anonym (Bbbb) skrev 2024-11-24 23:37:09 följande:
    Ja matchar hans handlingar med hans ord så kan jag lita på honom. Det är så det funkar, vi pratade allmänt om det, sånt tema.
    Om du i en diskussion om allmänna saker sager en sådan sak visar du ju att du inte litar på honom och aldrig har gjort. Det är inte snällt alls. Det normala är att lita på sin partner.
  • Tow2Mater
    Anonym (Tid) skrev 2024-11-25 09:57:06 följande:
    Bara för att du litar på dina partners efter 6 veckor så gör inte alla det efter så kort bekantskap.
    Tydligen inte. Men att gå in i ett forhållande med den starten att inte lita på varandra - bara mer negativitet kan komma ifrån det. Låter som pojkvannen anser detsamma som jag, och belv mycket ledsen.
  • Tow2Mater
    Anonym (Bbbb) skrev 2024-11-25 22:23:24 följande:
    Idag så frågade han varför jag stängt av "senast aktiv" på Instagram.
    Låter som du har något att dölja?
  • Tow2Mater
    Anonym (Varningsklocka) skrev 2024-11-25 22:40:36 följande:
    Varför försvarar du killen hela tiden? Ser du verkligen inte vad han håller på med?
    Du ser inte att det kan finnas två olika sidor? Försök!
  • Tow2Mater
    Anonym (Varningsklocka) skrev 2024-11-25 22:45:21 följande:
    Detsamma! Det enda du gör är att vrida runt det ts berättar om så det blir hennes eget fel.
    Tycker det redan finns en hel skock av er som inte vill se något annat perspektiv så det behover jag inte ta upp.
  • Tow2Mater
    Anonym (Varningsklocka) skrev 2024-11-25 22:52:32 följande:
    Nä det vore väl jättesynd om du kunde vara nyanserad i dina svar....
    Jag skulle kunna göra som du och resten av skocken dubbelanonyma och skriva ena dagen under 'usch", andra dagen under 'hmm' och tredje dagen under "pss". Skulle det få dig att må bättre? Ni kan ju försöka skriva lite mer nyansearat själva, huh?

TS, varfor har du avslaget "senast aktiv" på insta? Det låter ju konstigt, så inte konstigt han undrar.
  • Tow2Mater
    Anonym (Bbbb) skrev 2024-11-25 23:32:19 följande:
    Vad då konstigt? Inget konstigt med det, alla människor är olika. Men att han vill kolla varje minut när jag rör min mobil är inte konstigt. Han nämnde bokstavligt talat att han vill följa mig.
    Du är konstig som inte ser problemet i hans beteende. 
    Så du tolkar 'att han gillar att följa dig' som att han vill se var du är varje minut? Det kan inte tolkas som att han vill se om du varit aktiv typ en specifik dag? Ja jag tycker det är konstigt att man inte visar om man varit aktiv, varför skulle man dölja det?
  • Tow2Mater
    Anonym (Jo tjena!) skrev 2024-11-26 17:57:53 följande:

Ja, varför försvarar du killen??????

Här på Familjeliv går ALLT ut på att skylla på killar, skuldbelägga dom anklaga dom, förakta dom. Du får Absolut inte försvara killen, eller se mer än ett perspektiv (tjejens såklart). Om vi inte vet skall vi alltid anta att killen är ett svin.

Killar skall alltid dumpas!!! Tjejen förtjänar något bättre!!

Red flag!!!! Varningsklocka!!!! Alla kvinnliga singlar är SÅ mycket lyckligare!!!!

Men jag är inte bitter alls, jag är bara en vettig och nyanserad kvinna!!

Ha ha :) mitt i prick....
Svar på tråden Första "bråket"