Inlägg från: Anonym (Fia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fia)

Vad är det för typ av människor som hänger på FL?

Sexmissbrukare häckar i alla fall på Sex och Sånt. Bombsäker på vad jag säger. Normalt folk hänger i och för sig där. 

• Anonym (Fia)

Addicts i sex mest. Vart ska killarna annars hänga va? 

• Anonym (Fia)
    Anonym (Frågande) skrev 2024-11-27 11:43:23 följande:
    Jag är 100% grälsjuk! Jag får faktiskt njutning i att sätta dit folk jag inte gillar. Och Familjeliv kryllar av psykopatiska karens och dessa är enligt mig den mest ruttna sortens människor eftersom de har så många egenskaper som är skadligt för samhället, exempelvis jantelagen och att hoppa på människor som mår dåligt!

Okej men vill du vara snäll och definiera vad psykopatiska karens är för slags personlighetstyper, tack! Är obekant med karens begreppet. Super om någon här som du tar parti för människor som mår dåligt. 

Anonym (N) skrev 2024-11-27 12:46:30 följande:
    Och att alla de trådarna är trolltrådar hoppas jag att du fattar.

Japp kryllar av trolltrådar i de issues som räknades upp. Vad beror det på frågar man sig? 

Kverulanter? Diskussionslystna vetgiriga flockas på sociala medier?

• Anonym (Fia)
    Anonym (Frågande) skrev 2024-11-28 18:38:04 följande:
    (Svar: Ja, men i ditt fall skulle det betraktas som ett IQ-lyft)
    Hoppla, hoppla! Not nice at all to anyone. Föreställ dig om medlemmen mår mentalt illa och ges en sån kommentar av TS som initierar och administrerar tråden. 🤔
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Frågande) skrev 2024-11-29 17:07:06 följande:
    Kärringar som använder ogilla-knappen som vapen (detta inlägg kommer ogillas av åtminstone 3 karens).
    Nåja, din ovilja att besvara skribenters frågor i din egen tråd fick mig att googla på begreppet karens. Få träffar dock! Karens ser ut på ett visst sätt. Är 50 plus. Protesterar högljutt vid upplevda oförrätter plus annat. Uppenbarligen  jämställer du kvinnliga medlemmar som använder tummen ned knappen med amerikanska karens. Hur kan du vara så säker på deras bakgrund? 
    Anonym (Frågande) skrev 2024-11-29 17:08:01 följande:
    Då blir jag glad av att haretat honom ännu mer, tro mig!
    Svarat förvånar mig något när det väl var du som i dina inlägg vägrade bemöta skäliga frågor.
Svar på tråden Vad är det för typ av människor som hänger på FL?