• Anonym (Anonym (tjej))

Kan inte släppa det han gjorde

Ett väldigt känsligt ämne att prata om för mig men vill gärna höra en annans åsikt om detta.

Har varit tillsammans med min kille i snart 2 år. Han sa rätt tidigt att han gillar analsex och vi provade 2 gånger och det gick okej men inget som jag riktigt tycker om. Sen hade vi inte det på länge och han börjar ta upp det till o från men inget som jag svarade tillbaka på.

En gång när vi hade sex så tog han mig bakifrån och tryckte in den i rumpan hårt utan förvarning. Han svarar sedan "var det fel hål" och jag sa ja, sedan springer han och hämtar glidmedel och vill ha analsex, han vet att jag inte vill men bryr sig inte och fortsätter. Jag säger dock inte ifrån men är tyst, för det gör ont. 

Efteråt börjar jag gråta för det påminner mig om när jag blev utsatt för övergrepp som ung, det kändes som.en våldtäkt nu i efterhand.

Han svor på att han gjorde det av misstag. Dagarna efter blödde jag från rumpan och grät för det gjorde så ont. 

Jag kan inte släppa den händelsen för det är väl inget man gör av misstag? Sätta den i fel hål, har det här hänt andra? 
    Det var sista gången som vi hade analsex och länge sedan och glömts bort. Men detta är något som jag tänker på och kommer inte ifrån känslan som jag kände. Blir så ledsen när jag tänker på det, speciellt när han också visste om att jag var utsatt för övergrepp i min andra relation. 

• Svar på tråden Kan inte släppa det han gjorde
  • Anonym (Anonym (tjej))

Ville mest skriva av mig om detta då jag burit på det så länge och inte berättat för någon. 

• Anonym (M)

Varför sade du inte ifrån där och då? 

• Anonym (Ja)

Det var våldtäkt. Han visste precis vad han gjorde.

• NinniQX

Han visste exakt att det var fel hål. Och sen springer och hämtar glidmedel. Det där var våldtäkt. 

• Anonym (Anonym (tjej))
    Anonym (M) skrev 2024-11-27 20:28:21 följande:

Varför sade du inte ifrån där och då? 

Jag frös till och förstod inte vad som hände, förstod det sedan när det var över och nu när det gått lång tid 
  • 1omtänksam

Hej ts! 
    Jag beklagar och blir ledsen och arg över vad du utsätts för. Både ditt tidiga trauma spm ung med övergrepp, och nu ytterligare ett övergrepp/våldtäkt.Nej. Det är nog inte vanligt förekommande att en missar rätt hål. Det låter inte som något misstag utan en medveten handling. Din kille har gått över alla gränser, inte respekterat vad du inte tycker om sexuellt, och därmed inte respekterat dig som människa. Inte brytt sig om samtycke eller din njutning och vad du tycker är skönt eller okej att göra och inte göra sexuellt. 

Hur bearbetar du att du har den här känslan kvar i dig och din kropp? Jag tänker att det var modigt av dig att skriva av dig och berätta. Jag kanske inte har så många bra råd att ge dig. Men vill ändå säga att jag finns här och lyssnar. Liksom många andra här på Fl. 

Var rädd om dig och dina gränser ts 🌸 kram! 

• Anonym (Diana)

Jag förstår att du inte kan släppa det här för det var ett övergrepp. Jag tycker du gör slut nu.

• Anonym (Ja)
    Anonym (Diana) skrev 2024-11-27 21:37:11 följande:

Jag förstår att du inte kan släppa det här för det var ett övergrepp. Jag tycker du gör slut nu.

Precis. Man får faktiskt dumpa någon idag för vad denne gjorde även för länge sedan.
  • Anonym (Anonym (tjej))
    1omtänksam skrev 2024-11-27 21:08:15 följande:

Hej ts! 
    Jag beklagar och blir ledsen och arg över vad du utsätts för. Både ditt tidiga trauma spm ung med övergrepp, och nu ytterligare ett övergrepp/våldtäkt.Nej. Det är nog inte vanligt förekommande att en missar rätt hål. Det låter inte som något misstag utan en medveten handling. Din kille har gått över alla gränser, inte respekterat vad du inte tycker om sexuellt, och därmed inte respekterat dig som människa. Inte brytt sig om samtycke eller din njutning och vad du tycker är skönt eller okej att göra och inte göra sexuellt. 

Hur bearbetar du att du har den här känslan kvar i dig och din kropp? Jag tänker att det var modigt av dig att skriva av dig och berätta. Jag kanske inte har så många bra råd att ge dig. Men vill ändå säga att jag finns här och lyssnar. Liksom många andra här på Fl. 

Var rädd om dig och dina gränser ts 🌸 kram! 

Tack för fina svaret ❣️
    Jag har försökt inte tänka på det men när jag gör det så blir jag ledsen och gråter. Han och jag pratade om det här flera gånger i början när det hände och han vet hur ledsen jag var, men det är inget som har hjälpt mig komma över den händelsen.Tänker inte på det varje dag men det finns där i bakhuvudet hela tiden och kan inte släppa det. Det var gångerna strax efter den händelsen när vi var intima så var jag alltid rädd att han skulle göra det igen. 
  • blomman 2
    Anonym (Anonym (tjej)) skrev 2024-11-27 21:41:27 följande:
    Tack för fina svaret ❣️
    Jag har försökt inte tänka på det men när jag gör det så blir jag ledsen och gråter. Han och jag pratade om det här flera gånger i början när det hände och han vet hur ledsen jag var, men det är inget som har hjälpt mig komma över den händelsen.Tänker inte på det varje dag men det finns där i bakhuvudet hela tiden och kan inte släppa det. Det var gångerna strax efter den händelsen när vi var intima så var jag alltid rädd att han skulle göra det igen. 
    Han har mist din tillit och förtroende i det grövsta.
    Han gick över gränsen och även fick dig att tro att det var ett misstag??!!
    Nej du, han visste vad han gjorde.

Fattar att du inte kan glömma det.

Jag hade haft svårt för att fortsätta med ett sådant svek, hade som du alltid haft det i bakhuvudet, inga ursäkter kan få det ogjort.
    Att svika någon i en sådan intim situation är f-n mig oförlåtligt.
Svar på tråden Kan inte släppa det han gjorde