Kan inte släppa det han gjorde
Ett väldigt känsligt ämne att prata om för mig men vill gärna höra en annans åsikt om detta.
Har varit tillsammans med min kille i snart 2 år. Han sa rätt tidigt att han gillar analsex och vi provade 2 gånger och det gick okej men inget som jag riktigt tycker om. Sen hade vi inte det på länge och han börjar ta upp det till o från men inget som jag svarade tillbaka på.
En gång när vi hade sex så tog han mig bakifrån och tryckte in den i rumpan hårt utan förvarning. Han svarar sedan "var det fel hål" och jag sa ja, sedan springer han och hämtar glidmedel och vill ha analsex, han vet att jag inte vill men bryr sig inte och fortsätter. Jag säger dock inte ifrån men är tyst, för det gör ont.
Efteråt börjar jag gråta för det påminner mig om när jag blev utsatt för övergrepp som ung, det kändes som.en våldtäkt nu i efterhand.
Han svor på att han gjorde det av misstag. Dagarna efter blödde jag från rumpan och grät för det gjorde så ont.
Jag kan inte släppa den händelsen för det är väl inget man gör av misstag? Sätta den i fel hål, har det här hänt andra?
Det var sista gången som vi hade analsex och länge sedan och glömts bort. Men detta är något som jag tänker på och kommer inte ifrån känslan som jag kände. Blir så ledsen när jag tänker på det, speciellt när han också visste om att jag var utsatt för övergrepp i min andra relation.