Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Ursäkta, vilken typ av sex har ni som varit i en lång relation

Testat spontana saker? Asså testa få.igång henne i köket? Testa i soffan? Garaget med mera. Hon är nog som min sambo hpn går inte runt o tänker på sex eller är kåt. Men hon kan gå igång när jag tar initiativet även om jag vill hon ska göra det ibland. 

Att diskutera o planera sex o sexliv är förbannat tråkigt och sexet blir som en bibelkurs. 
    Men ni kan däremot sätta er ner och prata om det. Inga mobiler tv eller störande saker utan du o partnern sitta mer och öppna er helt o hållet. 

Går en trend på sociala medier nu med "vi lyssnar men vi dömmer inte"
    Där det går ut på att man säger en 100% ärlig sak och den andra ska lyssna men inte komma med mothugg/argument. Kanske nått sånt ni ska testa? För att släppa loss alla "muskelknutar" för hon bär garanterat på saker som stör henne

• Anonym (Kille)
    Anonym (Hjort) skrev 2024-11-30 20:20:40 följande:
    Jädrnas vad spännande trend, den snor jag direkt.
    Den är väl främst om saker man gjort eller gör. 
    Typ "ibland när jag säger att jag går på dass så är det för att sitta o få lugn o ro fast jag inte skiter" eller "ibland när du säger att du gör god mat så säger jag det för att göra dig glad"

Men man kan bygga upp det hur man vill. Vill ni använda det till att öppna upp era tankar och funderingar så gör det men se till att lyssna o inte bli sura
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Christofer) skrev 2024-12-01 02:26:26 följande:

Min fru vill aldrig ha sex längre heller och jag kommer inte ens ihåg senast som vi hade sex. Jag har haft kontakt med en annan tjej ett tag men bara skickat bilder och sexchattat men får ändå dåligt samvete för det känns som om jag är otrogen. Men vet fan hur länge man orkar va utan sex. 

Vart gränsen går vid otrohet avgör din fru. Och hon vet inget så du är otrogen där isf. 
    Men jag förstår din frustration helt. Förhållandet är bra men man vill ha intimitet och närhet. Annars kan man runka men det är inte samma sak nånstans. Men kanske prata med henne om att du vill ha sex men älskar henne så kanske hon låter dig ha det med nån annan
Svar på tråden Ursäkta, vilken typ av sex har ni som varit i en lång relation