Kanye West + fru nakenchock
Den är väl mer woke i så fall. Men jag tycker inte att andra människor ska bli påtvingade någons nakenhet. Jag skulle tex inte vilja se gamla nakna gubbar.
Den är väl mer woke i så fall. Men jag tycker inte att andra människor ska bli påtvingade någons nakenhet. Jag skulle tex inte vilja se gamla nakna gubbar.
Kan tycka att det var aningen obehagligt om nu budskapet var att kvinnor ska kontrolleras av män, eller att kvinnor ska reduceras till deras kroppar (eller att kroppen är mannens egendom)
Men de som tycker att kvinnan är deras pryl, brukar väl vilja att de ska klä på sig mer snarare än mindre? Detta brukar ofta visas i kombination med stark svartsjuka.
Han verkar snarare vilja att andra män ska dregla?
Kan tycka att det var aningen obehagligt om nu budskapet var att kvinnor ska kontrolleras av män, eller att kvinnor ska reduceras till deras kroppar (eller att kroppen är mannens egendom)
Haha nej jag är inte så insatt eller intresserad av Kanye att jag kan lista ut vad han tänker. Jag utgår bara från mig själv och mina erfarenheter.
Jag tycker det som september mamma skrev lät vettigt, men jag har ingen koll på hans andra kvinnor om de blivit dominerade av honom eller inte,
I min logiska värld vill man inte klä av en kvinna som man vill kontrollera från andra män. Men kändisar är kanske lite udda.