• Anonym (A)

Tjej som inte vill få orgasm

Dejtar en tjej som inte alltid vill få orgasm när vi har sex. Och hon har väldigt lätt för att komma så jag förstår inte varför. Eftersom hon inte kan komma vaginalt så brukar jag smeka henne till orgasm efter att jag har kommit i henne, men då säger hon att hon inte vill komma, frågar jag varför säger hon att hon inte behöver det.
    Är det någon som kan förklara varför? Tjejer brukar ju annars klaga på att killen inte får dem att komma vid sex. Har aldrig varit med om en tjej som inte vill få orgasm tidigare.
  • Svar på tråden Tjej som inte vill få orgasm
  • Anonym (Nä)

Du behöver inte förstå, bara respektera. Vill man inte så vill man inte och orsaken är omöjlig att säga något om, även om man kan spekulera till tusen.

• Anonym (Nä)

Eller nä, vi behöver inte spekulera. Hon har redan berättat varför.

• Anonym (Nä)

För att förtydliga det hon sa: vissa tjejer är fullständigt nöjda med att bara ha sex.

• Anonym (Lämna)

Du får lämna henne. Någon som beter konstigt på det sättet. Det är tvärtom som brukar hända. Tjejer som klagar att de inte kommer med killar.
    Den tjejen har ett annat problem. 

• Ascendere

Alltså man behöver inte förstå alla anledningar men däremot har jag förstått att det är ett varningstecken på att hon inte tycker speciellt mycket om sex, annat än när relationen är precis ny.
    Så tyvärr förmodligen inte en relation att satsa på, ja om du själv gillar sex då vill säga. 

• Anonym (Anna)

Det kan ju vara tex att hon känner att du bara gör det för hennes skull och blir stressad/avtänd av det. Svårt för oss att veta.

• Ascendere
    Anonym (Anna) skrev 2025-02-06 19:04:55 följande:

Det kan ju vara tex att hon känner att du bara gör det för hennes skull och blir stressad/avtänd av det. Svårt för oss att veta.

Ja håller med, tror TS bör dejta vidare tills han hittar någon han är mer kompatibel med. 
  • Anonym (Ehh)

Ska man ha sex så ska man ju givetvis komma tillsammans och njuta.
    Skulle inte palla med det beteendet iaf.

• Just Precis

Kan det vara så att hon inte alls kommer när du ligger där och smeker henne, utan att det ?går? så fort för henne för att hon vet att det är lönlöst och därför fejkar så att det ska vara över?

• Anonym (Skumt)

Vilka konstiga svar i tråden. Jag är en kvinna som inte alltid vill komma. Ofta vill jag bara ha penetrerande sex. Det är skönt i sig men på ett annat sätt. Det blir en himla press om mannen tvunget ska få en att komma ändå. Ibland vill man ha sex där man kommer och ibland vill man bara bli penetrerad, kanske flera gånger under en dag. Mycket märkliga inställningar i tråden! 

Svar på tråden Tjej som inte vill få orgasm