• Anonym (A)

Tjej som inte vill få orgasm

Dejtar en tjej som inte alltid vill få orgasm när vi har sex. Och hon har väldigt lätt för att komma så jag förstår inte varför. Eftersom hon inte kan komma vaginalt så brukar jag smeka henne till orgasm efter att jag har kommit i henne, men då säger hon att hon inte vill komma, frågar jag varför säger hon att hon inte behöver det.
    Är det någon som kan förklara varför? Tjejer brukar ju annars klaga på att killen inte får dem att komma vid sex. Har aldrig varit med om en tjej som inte vill få orgasm tidigare.
  • Svar på tråden Tjej som inte vill få orgasm
  • Anonym (K)
    Anonym (A) skrev 2025-02-06 16:56:09 följande:
    Tjej som inte vill få orgasm Dejtar en tjej som inte alltid vill få orgasm när vi har sex. Och hon har väldigt lätt för att komma så jag förstår inte varför. Eftersom hon inte kan komma vaginalt så brukar jag smeka henne till orgasm efter att jag har kommit i henne, men då säger hon att hon inte vill komma, frågar jag varför säger hon att hon inte behöver det.
    Är det någon som kan förklara varför? Tjejer brukar ju annars klaga på att killen inte får dem att komma vid sex. Har aldrig varit med om en tjej som inte vill få orgasm tidigare.
    Kan vara så att hon fejkar. Eller så är du ointresserad efter att du har kommit att hon hellre hoppar över det. Har upplevt det, hur någon oinspirerat smeker en att jag ju då självklart inte vill.
  • Anonym (M)

Låt henne komma först. har själv svårt att njuta om han redan kommit och det känns som att han mentalt inte är på samma plats, medan det är en fantastisk orgasmförlängning att fortsätta sexet när jag kommit. Ge inte upp om du gillar henne, får du henne att komma under rätt omständigheter så bibehåller du attraktionen och känslan. Det kan tyvärr kosta på lusten väldigt mycket att behöva be om det man behöver som kvinna, så en man som är beredd att snstränga sig för att ta reda på vad som funkar uppskattas.

Råkar hon inte gilla att ha sex efter orgasm så får du försöka övertyga henne om att du verkligen tänder på att få henne att njuta även sedan du själv kommit.

• New  Dawn

Hon är inte tillräckligt kåt just den gången. Tänk dig att hon "slaknat" Alltså som du skulle känt dig om du inte hade stånd. 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Mm)
    Anonym (M) skrev 2025-02-08 02:30:40 följande:

Låt henne komma först. har själv svårt att njuta om han redan kommit och det känns som att han mentalt inte är på samma plats, medan det är en fantastisk orgasmförlängning att fortsätta sexet när jag kommit. Ge inte upp om du gillar henne, får du henne att komma under rätt omständigheter så bibehåller du attraktionen och känslan. Det kan tyvärr kosta på lusten väldigt mycket att behöva be om det man behöver som kvinna, så en man som är beredd att snstränga sig för att ta reda på vad som funkar uppskattas.

Råkar hon inte gilla att ha sex efter orgasm så får du försöka övertyga henne om att du verkligen tänder på att få henne att njuta även sedan du själv kommit.

Jag håller med, jag skulle själv tycka det var rätt tråkigt att alltid vara den som kommer sist och får nöja mig med en partner som egentligen är färdig. Och det blir lite av en press att komma om man märker att den andre känner sig klar och nöjd och upphetsningen egentligen är borta, då blir det rätt avtändande. 

Försök istället få henne att komma under sexet åtminstone ibland. Sen kan jag själv, som visserligen kan ha lite svårt att komma, känna att vissa ggr vet jag att jag kommer inte komma till orgasm denna gången även om jag är kåt och vill ha sex och det är skönt ändå och jag är helt nöjd med det och njuter av att göra det skönt för min partner. Ibland är det mest närheten och upphetsningen man vill ha. 
  • Anonym (kan vara obehagligt?)

Det är kanske lite obehagligt att få orgasm med någon man en inte älskar och litar på?

Skall inte bli för personlig men om man sålt sig till gangbang och får orgasm då känner man sig jäkligt äcklig, ännu äckligare än om man inte får det och bara lyckats dissociera sig bort mentalt.

• Anonym (Lisa)

Jag kommer också lätt av händer på klittan men det kan jag ju lika bra fixa själv - eller alltid bättre än vad en kille kan. Ska jag komma med en kille föredrar jag om det är via samlag, vilket jag dock inte har så lätt för, eller oralsex men det vill jag inte ha varje gång. Jag tappar en del av lusten efter en orgasm, så vill helst inte komma "för tidigt". Och många gånger känns det perfekt att avsluta efter att han har kommit och jag är nöjd så. Andra gånger vill jag också ha en orgasm - bara han lyssnar in vad jag kommunicerar är jag nöjd. Skillnader i vad jag vill kan bero på var jag är i menscykeln, inget han kan styra. Men en orgasm vid "fel tid" blir rätt klen och då kan jag lika bra vara utan. Sexet innan orgasm är lika skönt hela tiden, där påverkar inte cykeln för mig, men orgasmstyrka och längd på orgasm skiljer en del.

• New  Dawn
    Anonym (Mm) skrev 2025-02-08 10:37:30 följande:
    Jag håller med, jag skulle själv tycka det var rätt tråkigt att alltid vara den som kommer sist och får nöja mig med en partner som egentligen är färdig. Och det blir lite av en press att komma om man märker att den andre känner sig klar och nöjd och upphetsningen egentligen är borta, då blir det rätt avtändande. 

Försök istället få henne att komma under sexet åtminstone ibland. Sen kan jag själv, som visserligen kan ha lite svårt att komma, känna att vissa ggr vet jag att jag kommer inte komma till orgasm denna gången även om jag är kåt och vill ha sex och det är skönt ändå och jag är helt nöjd med det och njuter av att göra det skönt för min partner. Ibland är det mest närheten och upphetsningen man vill ha. 
    Jag kan förstå din känsla om mannen blir oengagerad i fall han fått orgasm. Så kändes det med mitt ex, men idag kommer jag oftast efter min (nya) man, och jag njuter enormt varje gång. Det finns ingen som helst skillnad i hans engagemang, om han kommit innan eller inte, eller inte ens om han "bara" ger mig njutning.
    Främsta anledningen till att jag brukar komma efter honom, är att tycker det är så upphetsande att suga, så det blir lite som ett förspel för mig. 

Jag antar att du menar samlag, där jag strukit under andra stycket. Förstår inte varför många verkar tycka att oralsex och smeksex inte är "sex". 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Mm)
    New Dawn skrev 2025-02-08 13:53:41 följande:
    Jag kan förstå din känsla om mannen blir oengagerad i fall han fått orgasm. Så kändes det med mitt ex, men idag kommer jag oftast efter min (nya) man, och jag njuter enormt varje gång. Det finns ingen som helst skillnad i hans engagemang, om han kommit innan eller inte, eller inte ens om han "bara" ger mig njutning.
    Främsta anledningen till att jag brukar komma efter honom, är att tycker det är så upphetsande att suga, så det blir lite som ett förspel för mig. 

Jag antar att du menar samlag, där jag strukit under andra stycket. Förstår inte varför många verkar tycka att oralsex och smeksex inte är "sex". 
    Alltså ja sen syftade jag väl till att många män blir som klara efter de kommit. Och även om de är engagerade i vad de gör efter så är min upplevelse att deras upphetsning har ju lagt sig efter de kommit. Och då blir det ju inte riktigt samma känsla. 

Jag tycker absolut att oralsex och smeksex är sex. Men jag skulle ändå tycka det var rätt trist om han alltid kommer före mig och aldrig fortfarande är hungrig på samma sätt när det är "min tur". Ibland kan det absolut vara trevligt, och det händer ju ibland, precis som jag kan tycka om sexet lika mycket även om jag inte kommer. Men inte varje gång.
  • Anonym (en till)
    Anonym (Skumt) skrev 2025-02-07 11:30:28 följande:

Vilka konstiga svar i tråden. Jag är en kvinna som inte alltid vill komma. Ofta vill jag bara ha penetrerande sex. Det är skönt i sig men på ett annat sätt. Det blir en himla press om mannen tvunget ska få en att komma ändå. Ibland vill man ha sex där man kommer och ibland vill man bara bli penetrerad, kanske flera gånger under en dag. Mycket märkliga inställningar i tråden! 

Jag är likadan som du. Ibland är det fullt tillräckligt att bara ha sex helt kort utan att komma. Fattar inte varför det skulle signalera att man inte gillar sex.
  • Anonym (31)

Jag är kille men kan ändå svara. Många kvinnor är nöjda utan orgasm och det är inget konstigt. Kvinnors orgasm har inte samma funktion som mannens. När jag har sex med min flickvän so vill hon komma ibland och ibland inte, hon är nöjd ändå liksom.

Svar på tråden Tjej som inte vill få orgasm