Anonym (Mm) skrev 2025-02-08 10:37:30 följande:
Jag håller med, jag skulle själv tycka det var rätt tråkigt att alltid vara den som kommer sist och får nöja mig med en partner som egentligen är färdig. Och det blir lite av en press att komma om man märker att den andre känner sig klar och nöjd och upphetsningen egentligen är borta, då blir det rätt avtändande.
Försök istället få henne att komma under sexet åtminstone ibland. Sen kan jag själv, som visserligen kan ha lite svårt att komma, känna att vissa ggr vet jag att jag kommer inte komma till orgasm denna gången även om jag är kåt och vill ha sex och det är skönt ändå och jag är helt nöjd med det och njuter av att göra det skönt för min partner. Ibland är det mest närheten och upphetsningen man vill ha.
Jag kan förstå din känsla om mannen blir oengagerad i fall han fått orgasm. Så kändes det med mitt ex, men idag kommer jag oftast efter min (nya) man, och jag njuter enormt varje gång. Det finns ingen som helst skillnad i hans engagemang, om han kommit innan eller inte, eller inte ens om han "bara" ger mig njutning.
Främsta anledningen till att jag brukar komma efter honom, är att tycker det är så upphetsande att suga, så det blir lite som ett förspel för mig.
Jag antar att du menar samlag, där jag strukit under andra stycket. Förstår inte varför många verkar tycka att oralsex och smeksex inte är "sex".