• Anonym (smack)

UNDERSÖKNING: Hur vanligt är det med smisk? (Kom även ni som inte är intresserade)

Den här tråden gäller alltså kvinnor som får smisk av sina killar. Hur vanligt eller ovanligt är det? För att få reda på det måste även ni som inte är intresserade gå in och rösta, annars blir resultatet skevt.

Är smisk en udda fetish, eller har det blivit vanilj idag?

Med smisk menas alltså INTE en enstaka dask på rumpan, utan ihållande daskar efter varandra. Sammanhang spelar ingen roll.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden UNDERSÖKNING: Hur vanligt är det med smisk? (Kom även ni som inte är intresserade)
  • Anonym (Anna)

Det händer någon gång ibland. Det är inte smisket i sig jag tänder på utan mer känslan av att vara helt utlämnad, att han har full kontroll, att det liksom är oundvikligt. Det är svårt att få till samma känsla i verkligheten som i fantasin, och det blir liksom mer som en ganska fånig lek när han gör det. 

• Anonym (smack)
    Anonym (Anna) skrev 2025-02-15 11:42:06 följande:

Det händer någon gång ibland. Det är inte smisket i sig jag tänder på utan mer känslan av att vara helt utlämnad, att han har full kontroll, att det liksom är oundvikligt. Det är svårt att få till samma känsla i verkligheten som i fantasin, och det blir liksom mer som en ganska fånig lek när han gör det. 

Men om det är en känslan du är ute efter, varför uttrycka den i smisk? Finns det inga andra metoder?
  • Anonym (Maria)

Senaste gången jag träffade en kille där vi ibland hade smisk i sexet var över ett år sedan. Det är något jag kan tända på ibland men det är inget måste i mitt sexliv. Just nu längtar jag mest efter mjukt romantiskt sex.

• Anonym (C)

Jag älskar det men tror inte det är jättevanligt.

• Anonym (smack)
    Anonym (Maria) skrev 2025-02-15 12:02:53 följande:

Senaste gången jag träffade en kille där vi ibland hade smisk i sexet var över ett år sedan. Det är något jag kan tända på ibland men det är inget måste i mitt sexliv. Just nu längtar jag mest efter mjukt romantiskt sex.

Så vad är det som gör att du trots allt tänder på det? Är det själva smisket i sig, eller är det känslan innan eller efter?
  • Anonym (Kent)

Hade min tjej krävt att bli smiskad hade jag nog bett henne gå på terapi. Eller dumpat om det var tidigt i förhållandet.

• Anonym (smack)
    Anonym (C) skrev 2025-02-15 12:06:00 följande:

Jag älskar det men tror inte det är jättevanligt.

Vad baserar du den tron på? Tänk om alla går omkring och fantiserar om det, men ingen vågar prata om det.

Får du själv?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (smack) skrev 2025-02-15 11:51:13 följande:
    Men om det är en känslan du är ute efter, varför uttrycka den i smisk? Finns det inga andra metoder?
    Jag förstår inte riktigt frågan. Att det finns andra alternativ är i sig ytterst sällan en anledning till att folk väljer bort saker. Det du menar, antar jag, är att det finns saker som DU tänder mer på och som jag borde ägna mig åt istället. Men nej, jag känner mig själv rätt väl och vet vad jag gillar och inte. 
  • Anonym (smack)
    Anonym (Kent) skrev 2025-02-15 12:13:04 följande:

Hade min tjej krävt att bli smiskad hade jag nog bett henne gå på terapi. Eller dumpat om det var tidigt i förhållandet.

Varför?
Svar på tråden UNDERSÖKNING: Hur vanligt är det med smisk? (Kom även ni som inte är intresserade)