Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

UNDERSÖKNING: Hur vanligt är det med smisk? (Kom även ni som inte är intresserade)

Det händer någon gång ibland. Det är inte smisket i sig jag tänder på utan mer känslan av att vara helt utlämnad, att han har full kontroll, att det liksom är oundvikligt. Det är svårt att få till samma känsla i verkligheten som i fantasin, och det blir liksom mer som en ganska fånig lek när han gör det. 

• Anonym (Anna)
    Anonym (smack) skrev 2025-02-15 11:51:13 följande:
    Men om det är en känslan du är ute efter, varför uttrycka den i smisk? Finns det inga andra metoder?
    Jag förstår inte riktigt frågan. Att det finns andra alternativ är i sig ytterst sällan en anledning till att folk väljer bort saker. Det du menar, antar jag, är att det finns saker som DU tänder mer på och som jag borde ägna mig åt istället. Men nej, jag känner mig själv rätt väl och vet vad jag gillar och inte. 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Mr) skrev 2025-02-15 14:30:25 följande:
    Så bra beskrivet :) men som du nämner att ta det från den egna visionen av upplevelsen och att en partner matchar det, är en utmaning i sig. Men som alltid för oss män. Vi behöver bli bättre både på att läsa signaler och att lyssna in. Vara tyst för en stund och skapa oss en bättre helhetsbild. Jag brukar säga till manliga bekanta att det är inte hennes f?a du vill åt i första hand, utan hennes hjärna.
    Tack! :) Vi kvinnor har nog lika stor del i detta. Vi förväntar oss ofta att ni män ska vara tankeläsare. Men i mitt fall tror jag kanske mest att det handlar om att jag helt enkelt är rätt svår att behaga. Skrattande
    Å ena sidan vill jag snudd på känna att jag blir ?tvingad? till smisket, å andra sidan skulle jag nog ha svårt att komma över det om han faktiskt tvingade mig till något jag inte ville (och det skulle han också, för den delen). Så det som känns möjligt i verkligheten är ju någon slags lek där jag egentligen har full kontroll men låtsas att jag inte har det. Vilket känns lite fånigt, som sagt, men jag tar vad jag kan få helt enkelt. 
Svar på tråden UNDERSÖKNING: Hur vanligt är det med smisk? (Kom även ni som inte är intresserade)