Hör grannens sex, vad göra
Frågar vad de håller på med. Ringer på och går om man inte vill konfrontera dem. Sätt upp en lapp om detta. Ta det på boendemöte, lägg lapp i brevlådan. mina grannar höll på i två hela dagar nyss.
Frågar vad de håller på med. Ringer på och går om man inte vill konfrontera dem. Sätt upp en lapp om detta. Ta det på boendemöte, lägg lapp i brevlådan. mina grannar höll på i två hela dagar nyss.
Sätter på musik i högtalare eller hörlurar. Funderar över vad sjutton svar nr 1 i tråden tänkte med för så korta störningar...
I den situationen med 2-3 dagar i streck kan jag förstå dig.
Men TS pratar om 5-10 minuter någon gång i veckan eller ens det. Det tycker jag är väl rätt normalt eller. Någon gång borde väl folk få ha sex och låta lite. De andra vardagsljud som jag hör är värre än om jag skulle höra lite stön i 10 min.
Men som sagt håller man på i 2-3 dar i streck så förstår jag dig. Men det var inte det som TS startade tråden om.
Skulle någon här blivit glad om din granne blottade sig i fönstret? Samma sak.
Jag satt ute på balkongen med en kaffe och skulle betala räkningar, då börjar dem precis under där. Kul? Tänk om jagade haft barn eller husdjur som varit där också?
Bor dessutom i bostadsrätt ska tilläggas
Försök lyssna när dom sätter sig för att äta, Då drar du på en porrfilm på högsta volym. Förhoppningsvis så trillar polletten ner.
Inte riktigt va. I ditt fall låter det som att det är ordentliga störningar där någon stönar så att det markant hörs och stör. I TS fall låter det som små stön som är tystare än vanliga andra vardagsljud, det skulle jag klassa som normalt.
Om det inte är normalt så borde man ju klaga på när folk går på toaletten, vispar grädde med vispmaskinen, tittar på tv osv.