Inlägg från: Anonym (loppan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (loppan)

Vi som gjort abort!

Hej allihopa! Jag tänkte att vi som gjort abort kanske behöver dela med oss och prata om våra erfarenheter, känslor och allt som spökar i huvudet efter det stora ingreppet...
    gamla som unga är välkomna =) Kram!

• Svar på tråden Vi som gjort abort!
  • Anonym (loppan)

Jag tror inte att chansen är så stor att inte kunna bli gravid igen... inte enligt alla doktorer å systrar och alla som jag har pratat med. Själv gjorde jag abort för 8 månader sedan... snart skulle det alltså ha varit dax för den lille att komma... min kompis vart gravid samtidigt och hon fick sin pojke för 2 veckor sedan. Det är jäkligt tungt just nu. Man undrar hur allt hade sett ut om jag hade behållt det. Men nästan tvång av föräldrarna gjorde mig totalt maktlös.. jag går i 1:an på gymnasiet och mamma å pappa ville absolut att jag skulle ta bort det så att jag inte skulle "förstöra mitt liv". Pappa sa att han önskar att han inte hade fått mig och min syster när han var så ung och en massa saker som man inte vill höra kom fram. Hur har era föräldrar reagerat? Om ni nu har berättat det för dem... eller ni kanske inte är så unga som jag?

• Anonym (loppan)

Miz84.
    Jag lider verkligen med dig!! Det låter inte roligt.

Svar på tråden Vi som gjort abort!