Inlägg från: Anonym (Undran) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undran)

Korsryggen? Innan ni visste att ni var gravida?

Blomman74 skrev 2007-09-14 11:35:38 följande:

Hej! När jag väntade mitt första barn hade jag ont i korsryggen direkt. Kunde inte gå med höga klackar, inte gå i trappor osv. Högg som knivar. Det fortsatte i princip hela graviditeten. Känner inte av något av det nu. Är i vecka 7.

rory82 skrev 2007-09-14 09:51:47 följande:

jag hade ont i korsrygg från ÄL och framåt och nu har jag plussat!

Hej! Hittade denna tråden lite i efterhand hehe, men söker och söker på liknande trådar om just korsryggen och den molande ihållande värk jag nu känner. 
    Jag hade stark ÄL i helgen som var nu, sexade på i fredags morse så håller tummar för att det tog sig. Men sen igår kväll har jag känt en nästan konstant dov molande smärta i svanken. Tänkte att den skulle ge med sig och släppa under dagen men nej den sitter i fortfarande, och den gör sig mest påmind när jag sitter eller ligger ner. 
    Kan även ha lite känningar i ryggen vanligtvis innan mens men då som först känningar 6-7 dagar innan BIM. 

Nu ska jag inte ha mens förens 13 dagar framåt så undrar bara om detta är ett tidigt, väldigt tidigt sådant på en graviditet. Kände värken så molande idag på dagen att jag nästan uppfattade det som att det pulserade i svanken baktill, svårt att förklara. 
    Kan ni som plussade sedan efter ryggvärken såhär tidigt relatera?

Svar på tråden Korsryggen? Innan ni visste att ni var gravida?