Sansam skrev 2014-03-01 20:41:21 följande:
Hej Adina15! Tack för ditt svar och dina peppade ord! Sorry att jag såg det så sent. Är nybörjare här på fl. Jag är själv i det här. Har varken tid eller lust att vänta in en partner när barnlängtan är så här stark! Har bim nu i veckan och har denna gång låtit bli att göra några gravtest. Men jag är sjukt pessimistisk och tänker att det är kört! Är imponerad av dig och din fight! Försöker du fortfarande med insem i Danmark? Jag har tankar på att byta donator, men en donator som det känns rätt med är inte så lätt att hitta, tyvärr.
jag förstår verkligen din längtan efter plus... och hur svårt det är att hitta donator. särskilt om man dessutom ska träffas, jätteviktigt det känns rätt. är det
donnor.se eller via andra kontakter?
jag åker till danmark och har bytt donator hejjvilt, säkert 9-10 olika donatorer utav 12 försök.. :) läste att man gör så på en del av universitetssjukhusen i landet, så då måste det ju vara ok. det är dyrt och krävande med danmarksinseminationer men jag prioriterar det för mkt annat. får se om jag kan/vill/orkar åka ner denna månad.
när är det dags för dig nästa gång?