• Anonym (Ursprung)

Vad har du för ursprung?

Vad har du för ursprung? och vad har din partner för ursprung?
    (Rötter).

Jag: 25% svensk, 25% tysk, 25% fransk, 25% libanes.
    Min man: svensk 100%

• Svar på tråden Vad har du för ursprung?
  • Anonym (v)
    nymedlem skrev 2014-03-11 08:24:46 följande:
    Så har jag det också. Är du mörk?
    Nej, det är jag inte, däremot är min farfar rätt mörk. Jag har ärvt en känslig hy och rött hår från annat håll, så jag får inte ens en fin solbränna, blir bara röd Obestämd
  • zooägaren

50% norrbottning. 50% finsk 
    det är släktforskat på båda sidor släkten så gott det går, någon okänd fader finns, men i övrigt är det forskat lååångt tillbaka. 

Jag är hård , men ärlig!
  • taquine

50% svensk 50% italiensk, min man 100% norsk

Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • Anonym (Ursprung)
    nymedlem skrev 2014-03-11 08:07:27 följande:
    TS: Har dina föräldrar lärt dig franska (fransk, libanes) och tyska? (tysken)

Jag kan lite arabiska och lite franska. Tyska kan jag inte ett ord av
  • Stepph

Jag är helsvensk och min man är 100% engelsk.

• LinneaJosie

Mitt ursprung är svenskt, närmare bestämt västerbottniskt, sen flera hundra år tillbaka. Mycket exotiskt

• Anonym (T)

Åh hej och hå, hela familjen är en gatblandning och jag gillar det. En del svensk (en småländsk del och en värmländsk del, den finns det lite västgöte också), en del finsk, en del engelsk och en del irländsk men de båda är nog rätt uppladdade med både skottar och walesare så vem vet vad som är vad. Och det är bara jag. Sambon är sydamerikan med rötterna i Europa, tysk, fransk och två gånger spanjor. Någon som vill räkna ut vilken etnicitet våra två barn "ska" tillhöra? ;) Om någon frågar är det européer kort och gott.

• Anonym (Qwe)

50% Same, 50% Göteborgare

Svar på tråden Vad har du för ursprung?