• nihka

Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!

PLUS att UNCHR vädjar om att Europa ska ta emot fler flyktingar, men SD anser sig veta bättre än UNCHR vad UNCHR behöver.

• nihka
    todo nada skrev 2015-09-22 22:38:40 följande:
    Vad säger Gert om detta? SD skulle ju "bli störst"..?

Hur fasen ska detta parti kunna leda landet när de inte ens lyckas komma överens inom partiet själva.?
    SD är störst på avhopp. Helt överlägset störst. SD har 36 tomma stolar och alla övriga partier har en tom stol mellan sig. Till det kommer 43 politiska vildar som tagit plats för SDs räkning men som nu inte representerar SD.

• nihka
    Anonym (tillbaks till skolan med er!) skrev 2015-09-23 08:56:06 följande:

Detta var ett lågvattenmärke även för dig, UNCHR vädjar om mera bistånd för folk svälter i närområden, du har mage att påstå motsatsen att vi ska ta av biståndet, låta folk dö, för att bjuda några enstaka att få fotfäste i eu.

Märkligt att du ska tycka att det är ett lågvattenmärke att tala om vad UNCHR talat om att de vill och att i det ingår att fler flyktingar ska tas emot av Europa och därtill lyckas misstolka innehållet i all text bestående av en rad. Mycket märkligt.
  • nihka
    Anonym (Dumskallar) skrev 2015-09-22 21:37:08 följande:
    Blabla bla, godkväll yxskaft. Kräks

"De facto" blabla, pratar du så irl också eller är det bara härskarteknik på forumet?
    Jepp. Jag pratar så :=D Hör du mig eller vill du att jag ska SKRIKA?

Här är lite hjälp från SAOL:

Hade du någonting att säga om inlägget

"Mer godkänt?

SD har de facto talat om vilka andra, däribland Libanon, de anser ska ta hand om flyktingarna medan Libanon inte uttalat något motsvarande om exempelvis Sverige. Det är ganska förmätet av SD att tala om vad andra ska göra utan att ens ha tillfrågat dem."

eller var du nöjd med att bara gnälla över att du inte förstår svenskan?

• nihka
    Flash Gordon skrev 2015-09-24 15:50:27 följande:
    Vittnen finns. Inga du godkänner, men de finns.

Pappan drog till Syrien innan vittnesmålen kom fram.

Seriöst, det räcker nu. Det var mitt sista svar i ämnet.

Orka tramsa.
    Det finns människor som påstår saker. Det är INTE det samma som att det de påstår är sant. Andra personer har häktats. Avpixlat och de "informationer" de väljer att lyfta är INTE en del av rättsväsendet.

Orka tramsa på dig själv.
  • nihka
    KillBill skrev 2015-09-28 08:38:37 följande:

På tal om konspirationsteorier..

Du kan inte ha sökt speciellt noga. 15 sekunder efter det att jag hade läst denna tråd hittade jag, genom att googla orden Syrien, falska, pass en artikel i en större svensk tidning och ett inslag på SVT om problemet med köpta pass.

www.hd.se/nyheter/varlden/2015/09/02/handel-med-falska-syriska-pass/
    www.svt.se/nyheter/utrikes/handel-med-falska-syriska-pass

Jag är nyfiken på varför vissa tror att att det pågår någon typ av sammansvärjning och att media skulle försöka att mörka sanningen. Vad tror du att folk tänker när de först läser påståenden från dig om någon typ av mörkläggning för att några sekunder senare förstå att det inte stämmer?

Det handlar väl om att inte vilja ta till sig ens okomplicerade fakta
  • nihka
    todo nada skrev 2015-09-29 18:44:05 följande:
    Nja.. Jag vet inte.. Jag har hitills inte sett en enda bra debattinsatts av Winberg. Tvärt om känns det mer som hon bidragit till SD på ett negativt sätt.
    Alla partiers "toppkandidater" och där kommer SDs Winberg. Gör fullständigt bort sig. Vet inte ens det mest grundläggande om sitt uppdrag. Vett att hålla käften i det läget är ju det minsta man borde kunna begära, men inte då:

">

• nihka
    Världsmedborgare skrev 2015-09-29 20:45:30 följande:
    Jag klarade bara halva tiden innan jag fått nog, men den korta tiden bevisar ju att jag har rätt, inget parti skulle släppa fram en så okunnig person för att tala för sitt parti.
    Men det är bara att tacka och ta emot, hon ensam kan sänka hela SD till under 4% spärren.
    Absolut, i teorin, men SD är inte som andra partier. Så självkritiska mot sina egna är inte många SDare. Annars skulle hon ju varit historia för länge, länge sedan.
  • nihka
    Anonym (Beklämd) skrev 2015-10-02 14:44:27 följande:
    Dom är snart tillbaka, det törs jag lova. Ett forum som till mellan 80 och 90 procent befolkas av kvinnor utövar en oemotståndlig lockelse på SD-krigarna.

Det kommer inte att dröja innan någon påstår att massinvandringen ruinerat Sverige. Och så svarar killBill eller någon annan vän av saklighet med ett diagram som visar Sveriges ekonomiska utveckling jämfört med andra länders och så kommer det att fortsätta och fortsätta.

Nätets nordkoreor är inte mottagliga för fakta.
    Vad är nordkoreor?
Svar på tråden Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!