Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!
PLUS att UNCHR vädjar om att Europa ska ta emot fler flyktingar, men SD anser sig veta bättre än UNCHR vad UNCHR behöver.
PLUS att UNCHR vädjar om att Europa ska ta emot fler flyktingar, men SD anser sig veta bättre än UNCHR vad UNCHR behöver.
SD. Sikket framtidsparti. Hahahaha! Var sjunde SD-politiker hoppar av.
"Av 1.324 kommunpolitiker har 186 ordinarie ledamöter och 78 ersättare lämnat sina uppdrag. Det motsvarar en av sju SD-politiker eller närmare fem i veckan"
http://www.svt.se/nyheter/inrikes/var-sjunde-sd-politiker-hoppar-av
Detta var ett lågvattenmärke även för dig, UNCHR vädjar om mera bistånd för folk svälter i närområden, du har mage att påstå motsatsen att vi ska ta av biståndet, låta folk dö, för att bjuda några enstaka att få fotfäste i eu.
På tal om konspirationsteorier..
Du kan inte ha sökt speciellt noga. 15 sekunder efter det att jag hade läst denna tråd hittade jag, genom att googla orden Syrien, falska, pass en artikel i en större svensk tidning och ett inslag på SVT om problemet med köpta pass.
www.hd.se/nyheter/varlden/2015/09/02/handel-med-falska-syriska-pass/
www.svt.se/nyheter/utrikes/handel-med-falska-syriska-pass
Jag är nyfiken på varför vissa tror att att det pågår någon typ av sammansvärjning och att media skulle försöka att mörka sanningen. Vad tror du att folk tänker när de först läser påståenden från dig om någon typ av mörkläggning för att några sekunder senare förstå att det inte stämmer?