Skicka hem dess flyktingar
Nej, det tycker jag inte. Att man flytt från ett land i krig betyder inte att man är boskap som bara måste finna sig i allt och inte tillåtas ha egna önskemål.
Nej, det tycker jag inte. Att man flytt från ett land i krig betyder inte att man är boskap som bara måste finna sig i allt och inte tillåtas ha egna önskemål.
Ingen mening att svara i sådana trådar om man bara har floskler att komma med.
Fakta är att i princip ingen av dom som kommer nu flyr från bomber och krig, dom flyr till livsmedelsförsörjning och lyx.
Håller med ts, för det första borde man ha satt stopp för detta för länge länge sen nu i och med landet står inför systemkolaps, nu är det som det är dock så i alla fall vid primadonna fasoner som detta borde man köra dom till närmsta gräns.
Till att börja med, så tycker jag man låter fakta tala framför verklighetsfrånvänt önsketänkande.
Dom som kommer hit nu vill inte jobba.
ekstrabladet.dk/nationen/integrationschef-flygtninge-ser-arbejde-som-en-straf/5766077
Sen har man inhemska siffror av större grupper som "flyr"nu som somalier där sysslolöshet ligger på hisnande 70-80 % efter år i landet.
Hur tycker du att man ska bekosta lyxmigranter utan att höja skatter och spara in på välfärd? Trolla?
Eller omvandla Sverige till Grekland ekonomiskt?
Du klickade inte på länken så man kan anta att du vill hålla dig till floskler utan att röra verklighet.
Såna som dig är det knappast lönt att "diskuttera" med när fakta undviks konsekvent däremot får man inte låta såna som dig stå oemotsagda, tider med floskler är över när Sverige avskaffar mänskliga rättigheter för svenskar i Sverige och saboterar hela systemet.