• Swn

BF Augusti 2025

Hej!
    Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!

man får gärna berätta lite om sig själva och när man är beräknad. Här kan vi dela med oss av erfarenheter och dela resan som vi är på med varandra. 

Lycka till alla! 

• Svar på tråden BF Augusti 2025
  • MammatillMatti
    Swn skrev 2024-12-14 22:01:32 följande:

Så orolig? började blöda ikväll. Är i vecka 7 :( blir så ledsen och besviken. än så länge är det inga stora mängder och jag har inte ont men jag bara väntar på att det ska komma igång. Suck!! Orkar inte med denna berg och dalbana.  

Hoppas det löser sig för dig och att det inte är något fel! Mindre blödningar under graviditet är vanligt utan att något behöver vara fel. Håller tummarna ❤️🙏🏼
  • Anonym (Nr3)
    MammatillMatti skrev 2024-12-14 10:07:26 följande:

Hur mår alla? Symtom? Vilken vecka? ❤️

V. 7+0 idag ❤️ Mycket illamående, började äta lergigan comp för ett par dagar sedan så någon bättre nu. Trött som bara den och lite molvärk till och ifrån. 
  • Anonym (Mammatill2)

Vecka 7 (6+5) idag, mår lätt illa någon gång ibland och lite tröttare än vanligt men annars ingenting! så änsålänge mår jag bra 🙈 
  • Anonym (S)

Hej, hoppar in här! Är i vecka 5 (4+4). Har inte så mycket symtom förutom extremt mycket mensvärk. Känns verkligen som kramper. Har dock endometrios så läkarna sa att det kan vara pga den jag har ont. Men man blir ju orolig. Det är första gången jag är gravid så allt känns lite läskigt men så spännande. 
  • Anonym (SA)

Hej allihop! Jag hoppar in här i tråden, jag tror jag är gravid men ska ta ett digitalt test senare idag! Skulle ni säga att dessa test är positiva? 
    Det understa testet är från igår 10 dagar efter ÄL, dagens test är överst, 11 dagar efter ÄL.

Isf är jag beräknad  28 Augusti.

• Anonym (Koala)
    Anonym (SA) skrev 2024-12-16 06:13:12 följande:

Hej allihop! Jag hoppar in här i tråden, jag tror jag är gravid men ska ta ett digitalt test senare idag! Skulle ni säga att dessa test är positiva? 
    Det understa testet är från igår 10 dagar efter ÄL, dagens test är överst, 11 dagar efter ÄL.

Jag vet inte om jag ser något streck på dina test men det kanske är för tidigt? Så här såg mitt test ut på BIM. Hoppas det blir positivt!

• Anonym (SA)
    Anonym (Koala) skrev 2024-12-16 08:32:17 följande:

Jag vet inte om jag ser något streck på dina test men det kanske är för tidigt? Så här såg mitt test ut på BIM. Hoppas det blir positivt!

Ja det är fortfarande lite tidigt, jag får avvakta i några dagar och sen återkomma! 
  • MammatillMatti
    Anonym (SA) skrev 2024-12-16 06:13:12 följande:

Jag anar någon skugga, men eftersom att familjeliv drar ner kvalitén så blir det svårt att se 💞
    Det syns säkert om 1-2 dar om det är något på gång 🥰
  • Anonym (SA)
    MammatillMatti skrev 2024-12-16 09:11:17 följande:
    Jag anar någon skugga, men eftersom att familjeliv drar ner kvalitén så blir det svårt att se 💞
    Det syns säkert om 1-2 dar om det är något på gång 🥰
    Ja jag får hålla tummarna för det, fick missfall förra månaden så har blivit manisk med mina graviditetstestet  😅 Väntar till BIM på fredag och får se då 👍
  • MammatillMatti
    Anonym (SA) skrev 2024-12-16 09:59:16 följande:
    Ja jag får hålla tummarna för det, fick missfall förra månaden så har blivit manisk med mina graviditetstestet  😅 Väntar till BIM på fredag och får se då 👍
    Hoppas! Håller tummarna 🙏🏼
Svar på tråden BF Augusti 2025