Sonora skrev 2025-02-28 15:55:26 följande:
Du kan inte ens besvara de enklaste frågorna jag ställde dig två gånger.
Och nu är du upprört för att jag visade dig ett utdrag ur koranen som du tycks gå igång på utan anledning, trots att det var i linje med "gamla böcker" i ditt eget klipp.
Jag har träffat din sort av Palestinakramare. Mycket snack och absolut ingen verkstad. Oförmögen att ens diskutera de mest grundläggande saker nu efter kriget, alltid deflektera till det eviga tjatet om historiska rättigheter och visa på vilka monster staten Israel är.
Så tröttsamt.
Ska vi ta det en tredje gång ? Tredje gången gillt kanske ?
"OK. Vad har du för garantier eller vision hur Palestina ska bli kvitt från Iranska och Qatariska särintressen att utplåna staten Israel. Har du några ? Har du något själv att komma med ?"
Mycket enkla ihopsatta meningar som du ser.
😂😂😂 Du övertolkar och förvränger. Måste det vara enkla ihopsatta meningar för att du ska ge respons?
Jag visste överhuvudtaget inte att det du skrev var något från Koranen, ag har inte nämnt Koranen överhuvudtaget och är absolut inte upprörd 😂😂😂 Du övertolkar.
Jag konstaterade bara att du tyckte att sionism och islamism var samma sak. Och jag håller med dig.
Du gar fått svar redan två gånger men verkar inte förstå det. Man kan inte i decennier fördriva, förtrycka, fängsla människor och ta över och ockupera deras land men förvänta sig att det förtrycka folket inte ska göra motstånd. Hamas är terrorister men det som Israel gjort i under så många år är också statsterrorism. För att inte tala om alla de fanatiska israeliska bosättare som dagligen terroriserar palestinier.