Anonym (anonymoususer) skrev 2025-03-24 18:35:12 följande:
Tecum skrev 2025-03-24 18:01:50 följande:
Som farfar instämmer jag, är jag inte betrodd att välja en vettig partner att ha kontakt med mina barnbarn kan det vara. Dessutom låter det som att det behövs två barnvakter då det ena barnet har autism.
TS kan passa sina barn själv i fortsättningen!
Nja håller inte alls med er. Att lita på er är inte samma sak som att lita på er nya fling, särskilj dessa 2 saker.
Men om vi vänder på det lite, tror ni han hade vart bekväm med att jag är ensam med hans barn barn rn stund när jag o svärmor passar de ?
Jag skulle inte tro d och jag skulle aldrig sätta mig i en situation där jag behöver ansvara för andras barn vars föräldrar jag aldrig träffat.
Nu är det så att svärmor bör prioritera sig själv nästa alltid och det är bra! Men när hon är barnvakt så är det faktiskt andra prioteringar som gäller som barnens säkerhet.
Du behöver inte hålla med oss. Men det är vi som är din potentiella barnvakt.
Vadå "nya fling", varför så nedlåtande?
Vet du vad, bara tanken på en svärdotter som uttrycker sig som du gör mig mäkta glad för den svärdotter jag har.
Vänder på vad? Att barnvakta vuxna människor? Haha, ja inga problem. Du får gärna "barnvakta" båda mina vuxna söner om du vill. Inte för att det behövs, och inte ottroligt att min äldsta son är äldre än du. Men vakta på du.
Nu är det så att svärmot bör prioritera som hon själv önskar, hon är inte din betjänt.
Passar det inte att hennes partner följer med så får du ställa in.
Skäms du inte över hur du beter dig mot din mans mor???