BF Decemberbebisar 2025
Hej! Här är en till! 😊
Plussade med en liten hoppsan förra torsdagen. Det blir nummer fem i ordningen här 🙈😅
Bf 6 december om jag räknat rätt.
Hej! Här är en till! 😊
Plussade med en liten hoppsan förra torsdagen. Det blir nummer fem i ordningen här 🙈😅
Bf 6 december om jag räknat rätt.
Vad roligt att börja om! 🥰
Storasyrran kommer säkert älska att hjälpa till. Jag mår för det mesta som vanligt. Lite smått illamående har börjat smyga sig på när det går för lång tid mellan måltiderna. Hur mår du?
Der är lite dåligt drag i gruppen än så länge. Men det är kanske för att det är tidigt i månaden och många inte hunnit plussa ännu. Hoppas vi blir några fler! 😊
Jag vågar nog ansluta mig hit. Har fått sååå svaga test nu igår och idag. Men idag har de ökat🙈 men jag är hoppfull. Hela min kropp skriker att jag är gravid. Dock för tidigt för digitalt.
Jag fick ett ma i januari så är så nervös att det ska bli lika nu.
Jag är äldre, 36 och sambon 34. Vi hade inte planerat att vi skulle ha ett gemensamt barn utan kände att vi var väldigt nöjd med våra barn, men blev gravid ovetandes och efter de vändes allt.
Jag har 3 barn sedan innan. Mina stora är 15 och 18 år. Och en sladdis på 8. Han har ett barn sedan innan på 7 år med diagnoser som är väldigt krävande. Så självklart Har vi övervägt flera gånger, då vi ska mäkta med och kunna ge alla barn de som behövs.
Nu hoppas jag verkligen att denna lilla krabba vill stanna och växa sig stor
Hej! Vad roligt! 😍
Jag är också lite äldre. Jag blir 35 och min Sambo 33. Vi blir också en liten ?blandfamilj?. Jag har fyra barn i åldrarna 14, 12, 8 och 2,5 sedan en tidigare relation och det här blir min sambos första. Eller ja, snart sambo. Det har gått sjukt fort här då vi började träffas innan jul och även om vi pratat om barn så hade vi sagt längre fram. Men tydligen slarvade vi vid fel tillfälle 😅.
Det ska bli roligt och spännande, jag tror att man löser det mesta om bara viljan finns där och man tänker på att det inte finns något rätt eller fel i hur fsmiljekonstellationer ser ut.
jag har varit och är väldigt nervös inför hur familj, vänner, kollegor och andra runt omkring kommer reagera och har därför bestämt mig att hålla tyst så länge jag kan 😅.
Roligt att vi är några stycken som går lite utanför boxen och inte får två barn bara 😂
känns ibalbd så svårt att prata med folk som lever i den typiska Svensson familjen. Det känns på
något vis inte så accepterat. Även om
inget är varken fel eller rätt utan man gör det som passar en själv bäst :)
håller tummarna för oss båda att det går att dölja ganska länge. Det är såklart skönast om man har en fast anställning.
Ja, förhoppningvis blir det lite varmare snart så då kan man ha lite lösare klänning osv 😀