BF Decemberbebisar 2025
Äntligen gravid igen, BF 7/12. Har en 8 åring och en 11 åring sen tidigare. Sladdis är efterlängtad, efter flera mf senaste året. Den här gången känner jag på mig att det kommer att gå!
Äntligen gravid igen, BF 7/12. Har en 8 åring och en 11 åring sen tidigare. Sladdis är efterlängtad, efter flera mf senaste året. Den här gången känner jag på mig att det kommer att gå!
Jag mår superbra, enda symptom är ömma bröst. Vecka 5 idag, tror att jag väntar ett par veckor till innan jag kontaktar bm och skriver in mig, är lite nojig att jinxa detta. När får man första ultraljudet? Det var så längesedan mina tidigare graviditeter, då var det endast kring vecka 20...
Jag har en son som kommer att vara 12 och en dotter som kommer att vara 9 när bebis föds, så det känns ju verkligen som att börja om. Dom har dock önskat ett till syskon i många år, så det blir garanterat glada storasyskon!
Kontaktade bm för inskrivning idag, har ni andra börjat med det?
Jag är inte orolig för att storasyskonen kommer att vara betydligt äldre än sladdis. Tänker att det blir lyx att bara ha en i skolåldern då, bara en att skjutsa till träningar, förhoppningsvis blir det också lyx för sladdis, kan bli lite extra ompysslad av även syskonen. Alla åldrar har sin charm!