Inlägg från: Anonym (5) |Visa alla inlägg
  • Anonym (5)

Cansel Bianca Ingrosso

Anonym (f) skrev 2025-04-02 17:52:31 följande:

Visst att den första kalendern floppade enormt men de efterföljande har väl varit helt ok?

Inget Biancafan men orkar inte cancel

Vadå orkar inte? Trycka på avfölj och block är inte jobbigt.

Själv har jag aldrig följt den trista människan.
    Såg däremot en bild av henne i någon skvallerblaska som svärmor lämnat kvar. Vad har hon gjort? Såg ut som hennes näsa blivit missformad och tre storlekar mindre. Plastikkirurgen har totalt förstört det som en gång var Bianca. Ingrosso/Wahlgren näsDNA raderat för all framtid!
  • Anonym (5)
    Fjäril kär skrev 2025-04-02 17:34:54 följande:

Det kallas att vara affärsman.. alla företag stora som små kan sina juridiska rättigheter i att överklaga . Hon har råd att överklaga och ska givetvis göra det för att ta reda på vad som anses luddigt och vad hon kan göra annorlunda nästa gång och låta PR-folket göra om sitt jobb.

Nästan alla som marknadsför sig på olika sätt åker på fällande granskningar av olika skäl. Ska vi då börja bojkotta alla som överklagar?  

Hade detta varit ett random okänt UF- företag med notis i din lokaltidning hade du inte ens höjt på ögonbrynen... 

Det är okej att fula sig och inte följa lagen? Kallar du andra kriminella också för "affärsmän"?

De som inte följer lagen eller gör krypsvängar runtom den för att lura barn borde bojkottas av alla. Speciellt om man har barn som ser upp till eländet. Finns tydligen vuxna som också tycker det är roligt att titta på Biancas nya tröja🤣🙈
  • Anonym (5)
    Anonym (f) skrev 2025-04-03 12:15:46 följande:

Det skulle säkert fungera om jag faktiskt följde henne från början. Vilket alla dessa antiBianca inte lär göra heller. En block är inte heller motiverat.

Åh ja vi ger oss på en persons näsoperationer...starkt

Jag kan välja att läsa andra artiklar jag när det erbjuds.

Jag följer henne såklart inte heller. Om du inte gör det så bojkottar du redan på sätt och vis. Om du inte tittar på hennes talk show förstås.

Jag skulle aldrig ge mig på hur någon blivit född. Men en näsoperation, piercings, tatueringar, rökning och andra sätt en människa valt att fördela sig på gör väl inget? Jag ser iaf de som klagar på tatueringar varje dag på det här forumet, fast att typ 80% av befolkningen har en. Väldigt konstigt.
    Vad är skillnaden på att klaga på en skönhetsoperation och att tatuera sig? Det finns säkert kläder och kroppsmodifiering som du inte heller tycker är snyggt?
  • Anonym (5)

Fördela ska förstås vara förfula 

Svar på tråden Cansel Bianca Ingrosso