• Ezmeraldah

Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering

Tecum skrev 2025-04-04 21:28:00 följande:
    Helsjukt! Vi ser ju tydligt att informationen behövs...
    Nu ska vi se vad fröken tar fram!

• Ezmeraldah
    Anonym (Ja faktiskt) skrev 2025-04-04 20:03:48 följande:
    Ja, jag hade absolut känt likadant. Vad man känner och vad man blir kåt/avtänd av, är inte logiskt. Alla här kan dra sina logiska argument till varför man inte ska känna så, men man känner ju det man känner.
    Fast man kan ju börja med att ta reda på vad det är för ingrepp ens partner har genomgått. Det kan man till och med göra innan man börjar gapa på Familjeliv och bara "vaaa skär dom upp pungen och tömmer den på sperma eller hur går det det till liksom..??". 

Ts vet ju inte ens att man vid vasektomi skär av sädesledarna så att spermierna inte når urinröret. Det hade tagit henne lika lång tid att googla fram detta som tiden det tog henne att anmäla mitt inlägg där jag informerar om detta.
  • Ezmeraldah
    Anonym (nooo) skrev 2025-04-04 19:55:45 följande:
    Finns ingen mening att ha sex om man inte kan bli gravid. Det är själva meningen med sex.
    Då var det ju konstigt att TS gjorde abort och att hennes man steriliserade sig. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Ja faktiskt) skrev 2025-04-04 21:55:41 följande:
    Det jag menar är att det är med största sannolikhet är därför de tog bort ditt inlägg. Det är inte tillåtet att kalla någon för troll. Har knappast något med att du informerade om vasektomi. Tungan ute
    Fast det är flera som skrivit att det är en "fredagstråd" och liknande och de inläggen är kvar. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (daDAd) skrev 2025-04-04 22:03:03 följande:
    Ja, ja, jo, jo. Det borde hon ha meddelat. Hen får väl ge sig ut på jakt på Tinder."Vial man söker hål att få fylla. Kan skvätta åt höger och vänster utan bekymmer."
    Får man fråga vilket preventivmedel du föredrar? 
  • Ezmeraldah
    Anonym (L) skrev 2025-04-04 22:05:16 följande:

om Sex sitter i huvudet varför ska man då ha en partner?😀
    man kan styra sina tankar eller? 

Sex är väl inte allt i en relation? 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Väldigt vanligt) skrev 2025-04-04 23:40:25 följande:
    Fråga männen, inte kvinnorna, om deras sexliv och frekvens hur ofta de har sex före och efter steriliseringen. 
    Varför ska jag fråga det? Deras sexfrekvens intresserar inte mig. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Andra sidan) skrev 2025-04-04 23:16:21 följande:

Jag som man har blivit ställd inför detta. Mitt ex hade väldigt svårt för alla preventivmedel med hormoner. 
    Jag ville inte sterilisera mig, var helt enkelt orolig för hur jag skulle känna mig som man. Säkert ogrundat men - det var min verklighet. Resultatet blev inget sex!
    Nu har jag en särbo som stängde äggfabriken långt innan vi träffades för 10 år sedan.
    Vi är nu drygt 50 plus så risken för graviditet är obefintlig.
    Dock var det hennes val långt innan vi träffades. 
    Vi har således kunnat vara helt trygga.

Tycker du att din särbo är okvinnlig? 
Svar på tråden Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering