Jag ska smycka denna tråden med ännu en bajshistoria, och definitivt det äckligaste jag någonsin varit med om.
Jag och mina kompisar ledde ett ridläger/övernattningsläger på en ridskola en sommar. Barnen var allt mellan 8-13 år, och vi hade haft en jättebra dag med allt från hästar till spökvandring och brasa. När vi så skulle lägga oss (de flesta barnen sov då) så skulle vi kolla så att allt var på sin plats. Då ser vi att vi saknar nyckeln till stallet (ska sägas att detta var ett sommarstall, och hästarna var ute över natten och barnen sov i deras spiltor) och börjar leta febrilt. Hagen är megastor men vi begav oss ut och letade överallt. Trots sommaren började det bli väldigt mörkt. Då kommer ett av de äldre barnen ut och säger att hon "ser" saker i sitt huvud. Nyckeln ligger enligt henne i kanten av hagen.
Vi tror inte henne, men går för att kolla ändå, och visst, vi hittar den INTE. Sen har hon en syn om att den ligger vid en av hästarnas spilta. Nu börjar vi bli lite misstänksamma mot henne. Nyckeln återfinns inte där heller. Då får hon sin tredje "syn" - nyckeln ligger i bajamajan! Vi tror såklart inte på henne och fortsätter att leta i hagarna. Efter timmars resultatlöst letande så blir jag trött på allt. Jag tar en högaffel och trycker ner den i mulltoan. Och visst, om jag inte hör ett nyckelprassel därnere. Jag ropar på mina kompisar och efter två timmars ROTANDE I MULLTOALETTEN (som för övrigt var full med diverse grejer :spy) fiskar vi upp nyckeln. Kan ju säga att de flesta av oss mådde väldigt illa...