• kvabbso

Inte för er med klena nerver: Vad är det äckligaste ni gjort?

I vilket forum ska denna fråga vara, om inte i "skräck"?

Nå, när jag läste och skrev i tråden om menskoppar kom det flera kommentarer om att det verkade så äckligt. Hmm. Äckligt? Äckligt! Här ska ni få höra på äckligt!!!!

Det äckligaste jag gjort var när jag var magsjuk i Sudan och satt över ett hål i marken där de knappt decimeterstora kackerlackorna krälade upp. Den allra äckligaste gången hade jag inget (medhavt) toapapper utan fick göra som en majoritet av världens befolkning gör: Torka med vänstern och sedan skölja av handen med lite vatten från kannan. DET var äckligt. Att sätta in en menskopp är peanuts jämfört med det.

Vad är det äckligaste DU har varit med om?

• Svar på tråden Inte för er med klena nerver: Vad är det äckligaste ni gjort?
  • maj72

Exakt Sisley, det var det värsta.... Skönt att man överlevde det. Men mitt i mitt elände tyckte jag att det var ganska roligt som i en slapstick... kanske konstig humor, jag vet...

ojjj, jag måste sluta och tänka på annat nu.....

• Mimmi82

Jag städade på en camping en såmmar. Städande först herr och damtoaletterna utan problem sedan skulle jag städa handikapptoan. Då hade någon rolig jäkel bajsat i handfatet och sedan kletat ut det på väggar, spegel, golv och i hela toan.. jag sprutade typ en halv flaska sanitetsrent å lät d stå ett tag (tålde inte med lukten) Sedan var dte bara att ställa sig å skura bort någons annans bajs.. *blääää*

• Fredrika1

Sporty:
    Det har jag ju oxa gjort!! Guuud, vad ackligt det var!! Har ju fler ackelhistorier (som jag ju da trodde hade fortrangt) fran alderdomshemmet jag sommarjobbat pa... Hua!! Dar handlade det om att byta blojor pa VUXNA "barn" och det ar inte lika trevligt som blojbyte pa sma sota barn...

• HelenaMaria

Ok, jag får väl berätta då... Jag var på en festival för några år sedan och så var jag tvungen att göra det "stora" och begav mig därför till närmsta bajamaja. Pappret räckte tyvärr inte (dålig mage pga rödvin) så jag hittade lite papper på golvet som inte såg så använt ut så jag använde det... *skrattar*

• Muminmamman

Jobbade i sju år på ett gruppboende för psykiskt sjuka och där hände det ofta rätt så otrevliga grejer.
    En gång var det en manodepressiv tant som skitit på golvet i sitt badrum, klätt av sig och sedan smetat in sig med skiten.
    När vi hittade henne och ville duscha av henne jagade hon oss i hela lägenheten.....
    Inte så kul!

• Sunshine78

Satt på toan och gjorde no. 2 samtidigt som jag spydde..Jag tog en påse som låg på golvet och spydde i och det var hål i den! ..så jag spydde ner golvet..var bara att torka upp!! Sen märkte jag att spolen inte funkade..frågade brorsan om det var något fel på den(var hemma hos honom) Han sa att i bland tar det någon timme innan man kan spola om man nyss spolat..vilket jag gjorde på morgonen..så det var bara att vänta! Blääää!!

• Katie

En gammal tant dog under en kort tids sjukdom. Det var inte min patient utan en jobbarkompis hade ansvar för henne. Efter att tanten dött gick anhöriga in i rummet och.. fikade!! Hur kan man fika i ett rum med en död person i?? De drack kaffe och käkade bullar precis som inget hade hänt.. anöriga ville vara ensamma så efter att de gått, gick jag in i rummet för att se om min jobbarkompis behövde hjälp. Tanten hade dött svettig och utmattad med munnen hängandes vidöppen.. Såg riktigt döööd ut, och där hade man fikat????

• Katie

Efter en kort tids sjukdom heter det..fniss..*

• piffan

Attans att man inte kan vara anonym på denna sidan längre när man ska berätta om nått man gjort..men jga försvara mig med att jag va omkring 1 år å min älskade kusin "hjälpte" till....

Vi delade på min bajsblöjja...mysigt va...blää...ryser när jag tänker på det..även om jag tack o lov inte har nått minne av det..(glad för det)..känner att det e riktigt äckligt..men som sagt..skyller på åldern..kanske ska skylla på min kusin oxå..*S*

• delifi2

ja vet faktiskt inte hur ja fick den idee´n, kan tillägga att d va på en kryssning å vi lekte sanning å konka, har inte så tydligt minne, men d finns bevis i form av foto,

Svar på tråden Inte för er med klena nerver: Vad är det äckligaste ni gjort?