• sassa85

en ny tråd för oss som fått missfall

hej!
    jag fick missfall i vecka 8.
    jag tänkte att vi skulle kunna pratas vid och stötta varandra.
    hoppas på flera svar.

*kram*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-04 20:35:39:
    Zebra71 mf v 9 (8+2)
    Viran75 mf v 9 (8+4)
    sassa85 mf v 9 (8+5)
    jam MF 3/8, v9 (8+0), BIM 1-4/9
    small talk MA v.11
    Janken mf v.9
    Ina 67 mf v 13
    Ebbelina, MA v 11 (10+5)
    delfin79 MF v.6 och v.9
    aicha80 MF 9/8 v7

• Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall
  • delfin 79

Limas: Lycka till!!

jam: Tack så mycket Kan tänka mig att det är trist när man har försökt så länge! Men jag önskar er all lycka till i framtiden. Berätta gärna hur det går för er.

rottisRhino: Beklagar!! Sänder massor med styrkekramar till dig....

• motalatjej

jag har fått två missfall, ett i vecka 10 å ett i vecka 7,inom loppet av 6 månader. detta var nu nästan 4 år sen, å mitt dåvarande förhållander klarade inte den pressen. Nu är jag i ett nytt förhållande, å tankarna på att skaffa barn har återigen kommit upp till ytan. Har ni haft många missfall? Man är ju galet rädd att nått ska gå fel om vi börjaar försöka....

• Janken

Jag har ingen LUST att ha mens nu!! Det är som ett hån: "Du är inte med baarn! Du är inte med baarn!" Usch!!! Riktigt ledsen nu faktiskt, och inte blir det bättre av att gubben är borta på älgjakt hela veckan heller...

• Ebbelina

Hejsan! Jag mår helt ok nu faktiskt, håller precis på att sluta blöda efter 1,5 vecka och det är SKÖNT, känns som livet återvänder på nåt sätt. Nu bara väntar o längtar jag att mensen ska komma så jag vet att kroppen fungerar normalt.
    Tänk vad olika det kan vara, vissa hoppas innerligt att mensen inte ska komma och andra att den ska göra det!
    Stor kram till er andra, speciellt till Limas, hoppas allt ser bra ut på kontrollen!

• Limas

Nu har jag kommit tillbaka. Allt såg ok ut. Ett litet ärr sedan cellförändringarna men det såg också ok ut. Enligt läkaren såg han att jag inte skulle ha mens nu utan den är lite försenad, han kunde se det på någon "vägg" som ska vara 15 mm när man ska ha mens, min var bara 4mm. Dem är verkligen duktiga läkarna

• 73Moon

*suck*.. jag kommer inte behöva till läkaren och få piller för att få ut barnet.. det håller på nu och jag har sååå ont i ryggen , känner inget i magen denna gången.. det mesta är borta men det är väl resterna som gör ont nu.. jobbade igår men är hemma idag och i morgon.. tabletter hjälper inte mig mot det onda just nu...

• delfin 79

Limas: Vad bra att allt såg bra ut Kramiz

• Ebbelina

73Moon, stor kram!! Skönt ändå att du slipper piller, men jobbigt just nu när det är på gång Vad bra att du kan vara hemma idag o i morgon.

• 73Moon

ja just nu känns det sådär, men jag vet ju att det går över..
    Ja jag har en bra chef så det är skönt.. Men jag måste väl på någon efter kontroll så all e borta sedan antar jag? min BM sa inget om detta?
    Och hur lång tid tar det innan man får första mensen? jag kommer faktiskt inte ihåg detta från förra året. Jag var mycket mer skadad i själen då än denna gången...

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall