• ankkan79

alla ni som är kring ruvardag 7

Tänkte det vore kul att höra hur ni andra mår. Själv är man på ruvardag 7 idag och väntan känns lång.
    Hade imorse molvärk i magen och man blir ju så orolig att det ska vara mensen som är på väg. Kändes som att allt hopp rann ur en då man vaknade med molvärk. Igår började det ila och kännas i brösten också.
    Vore kul att höra lite om hur ni andra mår som också är kring ruvardag 7

• Svar på tråden alla ni som är kring ruvardag 7
  • ankkan79

Att det skulle vara så här jobbigt att ruva det trodde jag inte. Har ju läst om dom som säger att ruvningen är det värsta under hela ivf behandlingen, och jag håller helt klart med dom.
    Tycker att om man ska få biverkningar av ägglossningssprutan så ska man få det från dag ett och inte så här mitt i, man blir ju jätte förvirrad ju.

Lycka till du med maggen

• ankkan79

0707: tänker precis som du ena stunde tror man jaaa kanske det kan gå vägen och i nästa sekund är man jätte negativ och tänker varför skulle just jag ha sådan tur att det skulle funka.
    OJ OjJ OJ vad detta är jobbigt. Kan inte bara dagarna gå som man kan få testa. Just nu lever man ju inte normalt.

• ankkan79

Women: Du har så rätt, jag har räknat et dagen som dag ett. Visste inte riktigt vad som var rätt. Men nu vill jag inte ändra då måste jag ju stå stilla en dag och ucsh vad hemskt det skulle vara. Vill ju inte vara på dag 7 imorgon oxå, dagarna går ju så sakta.

Svar på tråden alla ni som är kring ruvardag 7