Blivit drogad?
Hej
varit på julbord med jobbet, hade det trevligt och vi åt buffé och började med ett glas vin.
sedan beställlde vi 4 tjejer i gänget att ta in en flaska eftersom det skulle bli billigar. jag drack kanske 3 glas vin och blev lite berusad, efter det gick hela jobbet in för att köra bowling. Där beställde vi en flaska till och jag drack kanske halva vinglaset. När vi väl va klara med bowling gick vi vidare till publicera i Sundbyber. där bestämde jag mig för att bara dricka vatten. Vi dansade o hade det trevligt men efter ca 40min så kände jag att jag mådde konstig. hjärtklappning hade lite svårt att andas en skum känsla i hela kroppen. Det jag minns är att jag bad min väninna om hjälp. Slutade med att vi kom upp till toaletterna, där jag efter en kort tid kände mig helt förlamad ville kräkas. Hörde allt som hände runt omkring mig men kunde inte ens öppna ögonlock eller lyfta mitt lillfinger. Den känslan har jag aldrig i hela mitt liv känt. Jo jag hade druckit alkohol och har vid andra tillfällen druckit mer men aldrig blivit så här. Paralyserad i hela kroppen
efter ett tag så kom mina vänner och fick lyfta och leda mig som en köttbit Till bilen.
jag tackar att jag blev omhändertagen av mina vänner dom åkte hem till mig och lade mig på soffan.