*Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
Jag är åxå med i Jesu Kristi Kyrka av sista dagars heliga och blit väldigt nyfiken på om jag känner er andra här som så flitigt svarar på alla frågor.
Impad!
/ Lillevi
Jag är åxå med i Jesu Kristi Kyrka av sista dagars heliga och blit väldigt nyfiken på om jag känner er andra här som så flitigt svarar på alla frågor.
Impad!
/ Lillevi
Jag bor i Göteborg. Och jag tittade in här för att min kompis (som är muslim) hade fört intressanta diskussioner här inne. :)
Kram
Lillevi
Hejsan!
Plötsligt känner jag mig väldigt välsingad... Jag bor fem minuters gångväg från kapellet! Det är stort av er att ta er till kyrkan när det är så långt, men som crabban säger kan man flytta om det finns möjlighet till det.
Jag vet inte vad min kompis har för namn härinne, det blir lite av sporten att upptäcka henne, hihi, men jag tror hon hittat mig ganska fort!! Tippar på Fatima.
Fatima - ses vi på Trädet på tisdag eller?? *fniss* (kanske har fel, kanske rätt)
Kram
Lillevi
Hehe, crabban du svarar ju inte själv på dessa spännande frågor!
Var bor du??
Jag tillhör Västra Frölunda naturligtvis! Den bästa församlingen i stan! *fniss*
och förresten, för att klara upp saker: jag vet att det är Fatima. Vi chattade igår. Så kan det gå!
åå, crabban ska du tala imorn? om vad? Jag ÄLSKAR att hålla tal, men har inte fått tala på länge, som sagt, det är en väldigt stor församling.
Den skulle delas för några år sedan, men det fanns inte tillräckligt många prästadömsbärare. Och nu har stavs.pres. sagt en annan anlednind: 27 personer från församling tjänar i staven. Om man delade vår församling skulle många fler personer behöva tjäna i församl. o inte i staven och det skulle inte staven klara.
Jag föstår att de som bor på Hisingen gärna kan tänka sig en gren där, men vad jag hört från Leif o andra är att det skulle bli en innerstadsförsamling. Ett annat alternativ till att VF blir mindre, är att ge tillbaka Mölndalborna till Kungsbacka, som man tog från dom för några år sedan.
Tjöt tjöt... ganska kul ändå. Jag bodde i VF även för ett år sen vilket betyder att vi borde veta vilka vi är så att säga... spännande!