Pappa grupp i Eskilstuna del 2
Oj här fick man läsa ifatt en hel del.
Först: Välkommna alla nya i tråden.
Sedan:
Har ni ont gubbar? Så ni spelade friskt i fredags med andra ord.
Ont har även jag, åkte båt igår.. Hann inte parera en stor våg och fick en liten sättning i ryggen. Skitkul när man är på väg ut med båten och ska dyka Men men det var bara att bita ihop och dyka på. Tyvärr hade jag en lite småklantig dykkompis som lyckades pricka mig vid irullningen så lite ont i knoppen fick jag med (inget allvarligt men det var lite klantigt).
Många livräddningsövningar som var dykrelaterade gjordes under lördag förmiddag. Så hade vi båtdyket på eftermiddagen. Och jag kan berätta att det blåste ca 15 s/m Vååågor...
Ett litet partaj blev det på kvällen och goda maltdrycker avnjöts. Dock lite för mycket för att jag skulle vara pigg idag. Nåja det gick att göra ett dyk på 36minuter iaf. Sen var vi kalla och ville upp. Det är ju bara 5 grader i vattnet.
Här hemma är Mollsan fortfarade sjuk Så jag får nog ta mig själv till Babysimmet på onsdag. Har ju lovat att fotografera lite. Och även filma.
Nä nu ska jag ta en dusch och sedan mysa lite med tjejerna.
Föresten, Fredag.. Vi är några som eventuellt ska på Harrys och se Eldkvarn. Kanske kan vara ett alternativ?
Ha det gubbs.. Jag tittar in en sväng lite senare.