Inlägg från: NiklasG |Visa alla inlägg
  • NiklasG

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

swartling skrev 2007-05-06 21:18:28 följande:
    Fasen NiklasG vill du vara med o springa hihi  se om vi ska ta en dans med klubborna   ha det nu alla gubbar
    Jajemensan.. Sist var jag ju själv som spran på planen de andra lufsade ju bara omkring..
  • NiklasG

Någon som hört av Iggy? Ska han vara med och spela på lördag?

Hoppas förkylningen släpper innan lördag, det blir så jobbigt att springa omkring med en läckandes snok

Nepp nu ska jag jobba det sista för denna vecka. Är ju pappaledig fredagar numera

• NiklasG

Skämmande aktivitet i denna tråd.. Nästan jobbigt att läsa ikapp

• NiklasG

Ska jag ta med ett i morgon till dig?

• NiklasG

Nepp nu ska jag ut och tända grillen...

• NiklasG

Grillen tänd..

När flyger vi nästa gång?

• NiklasG

Mmm sitter med en god GT i handen..

• NiklasG

Sam:
    Jag har två klubbor och spelar bara med en

Teller:
    Ingen bastu för mig iaf, är fortfarande förkyld och det räcker med att späda på den med innebandy men spela ska jag

Wedde:
    Ja flygning? När ska vi köra det igen, var länge sedan sist och det vore skoj att flyga lite igen. Spindelmannen 3 .. Bra kopia eller fulfilmad?

Iggy:
    Som Teller frågade ska du inte vara med och stångas lite idag ?

Nehepp nu ska jag fixa till lite frulle.

• NiklasG

Nedräkningen pågår... 30min kvar...

• NiklasG

Skönt lir idag gubbs.. Utan att tänka mig för tackade jag ja till nästa lördag men tyvärr jobbar jag då. Dykningens dag går av stapeln och jag jobbar åt Eskilstuna Dykcenter hela dagen.
    Är man intresserad av dykning så finns det möjlighet att göra provdyk ute den dagen. Vi kommer hålla till vid en sjö som heter Magsjön.

Så spelar ni innebandy får ni tänka på hur jag snurrade upp er idag och vara glada att jag inte är med

Hoppas Antivirusprogrammet fungerar bättre för dig nu Wedde.

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2