• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • NiklasG

Swartling.. Var är du? Innebandy???

• Wedde

Här var det dött, jobbar alla? jag gör det men slutar alldeles snart.
    Kom igen o fyll på bandylistan, vi är redan 5st, flera behövs så vi har några avbytare.
    Nähä, dax att packa ihop nu för hemresan. Tittar in senare ikväll och hoppas då på fler gubbs som vill plåga sina vader. Ha de´så länge.

• teller
    Innebandy fredag den 20 april kl 19.00-21.00

Fredrik + 2 st ungtuppar (lirade förra veckan) 
    Niklas (Sugen som attans på att spela)
    Anders + Bigge + Björn

Var har vi Patrik då ??

NiklasG : Hoppas verkligen att du kommer på fredag , du har mycket att bevisa....
                  Sjukdom är inte ett gilltigt skäl för dig att avstå....
                  Är ingen av dina "grodkompisar" sugna på att lira...????
  • Patrik72

Jag har rygg ont men hoppas kunna lira på fredag.

• Wedde

NilkasG: Nu är det verkligen upp till bevis , enda giltiga frånvaron är egen begravning

Lima har det inte lätt på kvällarna, ont i magen som fa...., Minifom hjälpte i början men tydligen inte längre, Tess tror att det är ngt hon ätit, men snart finns det ingen mat att avstå ifrån , man är rätt maktlös. Man får hoppas att det är på övergående. Nu ska jag umgås med Tess innan det är sängdags. Ha det bra gubbs så syns vi här i morgon.

• NiklasG

Jadå, spelar även om sjukdom uppstår Frisk lär jag ju aldrig bli

Har varit sugen på att spela sååå länge att nu måste det ske! Basta!!

• Sam79

jag äger bara målvakts kläder ngen innebandy klubba men det sklle vara roligt att spela.

• NiklasG

Sam79, jag har nog två så kom du. Det kanske är fler som har mer än en klubba.

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2