• swartling

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej

Vi är ett gäng glada pappor från Eskilstuna som träffas och hittar på en massa roliga saker.

Vore kul om det fanns några fler pappor / blivande pappor som skulle vara intresserade av att vara med i vår grupp och byta lite erfarenheter och funderingar kring allt som kan vara av intresse.

Tveka inte - skriv & joina  oss Cool

Länk till den gamla tråden;
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html

& för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse;
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m17746620.html 
  • Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2
  • Sam79

Iggy 82a: Jag brukar mest på dagarna gå på en långpromenad med Tindra, gå till ngn lekpark eller bara runt stan. Lirar mycket strategi spel på pc (när man hinner), lyssnar på lite hårdrock tills gumman min kommer hem. Mycket mer än så händer det inte än när man inte känner någon i stan. Men något kan vi ju hitta på.

• NiklasG

Jo vi ville gärna åka till Vilsta men tordes inte. Mollys första helt friska dag. Och vad vi läst kan det vara smittsamt 48 timmar man blivit frisk. Så för att inte smitta andra valde vi att stanna hemma. *peppar peppar* så har jag inte kännt några symptom ännu.

Skönt att vi varit hemma idag. Klippt film hela dagen och ljudsatt den också. Så nu får den vara klar.
    Äntligen!!

• Wedde

Tjena gubbs. Nu är man tillbaka till storstan efter en härlig fjällsemester.
    Välkommen in i gänget SAM79.
    Är helt slut efter semestern, måste nog ta ett par dagar semester till för att vila upp mig
    Iggy: du är ju helt otrolig, sover du aldrig eller är det bara flyg nu
    Imorgon ska jag börja att riva i garaget, tror jag. Vet inte om jag ska demolera det helt eller spara så mycket jag kan,hmmmm.
    Ska hoppa i sängen nu, hörs i morgon. Natti.

• NiklasG

Instämmer med Iggy.. sova vad är det?

Fast igår sov jag från kl 10-15, 15.30-22.00, 22.30-08.00 idag.
    Men nu känner jag mig bättre igen Inte fullt frisk, det knölar i magen fortfarande.

Hann i alla fall klippa färdigt och lägga musik på filmen innan jag blev sjuk. Jag blev ganska nöjd med filmen. Helt nöjd blir man ju aldrig.

När flyger vi nästa gång?
    Ska ni spela Innebandy på fredag? Känner mig lite sugen på att plåga kroppen

• Patrik72

innebandy lista 13/4 19.00-21.00

1.patrik

• NiklasG

Är det tid bokad på fredag då?

Innebandy lista 13/4 19.00-21.00
    1. Patrik
    2. Niklas

• teller
    Innebandy lista fredagen den 13 kl. 19.00-21.00

1. Patrik
    2. Niklas
    3. Fredrik

Hur många måste vi vara för att spela ???
  • NiklasG

Tekniskt sett kan man spela på en man
    Men för att det ska bli kul måste man vara lite fler..

6 st är väl nästan minimum för att det ska bli spel?

Jag kan höra med fler om det finns intresse?

• Wedde

Tja! Hallen är bokad nu på fredag som vanligt. Jag har för mig att jag bokade den varje vecka till v25. Är riktigt sugen på spel. Införskaffat mig en lättare klubba.

Innebandy lista fredagen den 13 kl. 19.00-21.00

1. Patrik
    2. Niklas
    3. Fredrik
    4. Anders + ...... ska höra mig för.

Vi bör vara minst 8st för att det ska bli vettigt att spela.

Hallen är bokad även på lördag för flyg med start kl.11.00

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2