• TrailerTrash

Får man ha hemligheter för sin partner?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får man ha hemligheter för sin partner?
  • Taffer

Klart man får, sen beror d väl kanske på VAD d é som é hemligheten. Rör d inte partnern öht så behöevr väl denne inte få veta något.

• KatastrofKatt

jå, det får man!

stryk mig medhårs
  • essy81

Nej.
    vet inte om jag skulle gilla de. Fast och andra sidan vill kanske inte jag att han ska veta allt om det är något inte han ha med å göra, Tex om någon kompis har berättat något som inte alls rör han, i de fallt är det ok..
    det de blev lite vridet jag skulle svara ja i stället

• Jessica24

Ja!
    Men naturligtvis beror det på vad det är för hemligheter.
    Så länge man inte ljuger om något eller om det är hemlighet som kan skada förhållandet eller den andra.

• DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

ex om man drar en handtralla till en halenskatalog så kanske man inte skall berätta det för sin flickvän, sanning kan ju vara väldigt traumatisk för vissa . Fram för flera hemlisar!

• ming

Ja, så klart! Man kan ju inte berätta exakt allt heller!

• Helgona
    Mian1 skrev 2007-04-24 19:51:17 följande:
    ex om man drar en handtralla till en halenskatalog så kanske man inte skall berätta det för sin flickvän, sanning kan ju vara väldigt traumatisk för vissa . Fram för flera hemlisar!
    ASG! (jodå läst den tråden )

Jag tycker inte att man borde behöva ha hemisar för den man lever med, samtidigt så kräver det ju av den andre att vara öppen för vad som an komma fram ;)
    CARPE DIEM
  • Matriark

Självklart! Kanske inte hemligheter så att man döljer saker för varandra, men däremot så att man inte behöver berätta aaaallting.

Mian1 skrev 2007-04-24 19:51:17 följande:
Svar på tråden Får man ha hemligheter för sin partner?