• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Tinzu

aaah okej! *bankar huvudet på bordet* så smart är jag på att klura ut saker

jag har varit och promenerat.. jag ska ned i vikt

men även fast jag jogga innan och är van att promenera långa sträckor, så har jag nu uppsvullna fötter.
    smalbenen är nästintill obefintliga, tycker jag iallafall.

• astri

Ah! Jag försöker också, men inte så värst intensivt kan man väl säga.
    Pendlar mellan 80 och 82 kilo nu... Innan Siri vägde jag 57-59. Och jag vill ner dit igen.... :-/

• Tinzu

hehe jag har inte ens fött barn och väger 74, för 1 månade sen vägde jag 71 och jag vet INTE hur dom kilona kommit på mig
    det var en ren chock, jag hade ju promenerat mer o käkat mindre portioner än vanligt..
    underligt, men nu ska dom bort iallafall..

jag vägde också 57-58 när jag träffade Fredrik..

• astri

NJae, när jag har tid blir det en halvtimme typ, och så försöker jag ta mig till gymmet två ggr i veckan, men det är lite svårt då man inte har barnvakt :-/
    Nu har jag inte varit där på tre veckor, men men..

Nu ska jag till stan.
    Tjipp!

• Tinzu

ah men 30min promenad är som att förbränna 16 smörpaket, så det är bra det med!

ha det kul!

• astri

*Argh* Två timmar med tösorna på stan... Nu är jag slut! De har babblat, bråkat och sprungit oavbrutet.... Nu vill jag bara att de ska sova lite middag eller nåt så jag får ha det tyst åtminstone fem minuter 'ja, jag är egoistisk*

• astri

Nu har jag satt dem att städa rummet... utan att mamma är här och bryr sig.
    När jag sa åt Siri att ta sin godis från bilsätet (choklad) och hon vägrade så tckte mamma att det behövde hon inte göra...
    Hur ska jag få dem att lyssna på mig om hon/deras pappa/annan äldre generation är där och säger emot mig?!

Men när de sprang omkring i affären och babblade konstant då sa mamma inte emot dock när jag sa till dem

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?