• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Snakeheart

Astri: Avskyr också när andra i familjen lägger sig i när man försöker säga ifrån.. Blir tokig på det, faktiskt.. Bråka med både barnet & en "vuxen" samtidigt...? Nej tack...

• astri

Aaaaah! Äntligen lite tystnad.
    Ska vila och njuta ett litet tag av detta ovanliga fenomen och sedan ska jag gå och diska. :-P

• Snakeheart

Åhååå... ja det ska jag nog också göra ikväll... eller imorrn ev.. Mkt annat som också ska fixas med

• astri

Så, nu är ena halvan diskad.

Imorgon ska jag på Grans och glo på djur med barnen innan jag ska diska resten, sy nya gardiner och klä om stolarna.
    Apropå barn, så undrar jag verkligen när jag ska få tillbaka min son... Jag har sett honom totalt två timmar på tre veckor.
    Jag antar att han har himla roligt hos sin farmor, men jag tycker det är svagt att de inte svarar på mobilen. :-/

• Jackass no 1

astri: ja det var lite dåligt. Klart du vill ringa o kolla att allt är okej med honom *fnys*

(¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

Precis! 
    Åsså vill jag ju faktiskt se lite mer av honom också... även om han är stor nu så vill man ju ha lite koll.

• Jackass no 1

Det förstår jag att du vill.

(¯`°?.¸ ღ♥ My ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri

Nä, nu ska jag hänga upp min tvätt och sen ska jag slappa... Välbehövt!

Puss och Kram på Er! ♥

• Jackass no 1

Puss o kram astri ♥!

tunzi: Moi moi!

(¯`°?.¸ ღ♥ My ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?