• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • astri

Tjusig bild snake!

Ååå, vilken dag.... Grått å trist.
    Och jag känner mig som att jag har blivit överkörd av en buss... h ar aldrig blivit det, men jag kan tänka mig att man känner sig ganska dassig efter en sån grej

Jackass:
    Jag tyckte att bilden i tävlingen som du länkade till var bra!

• Jackass no 1

Snake: Aha! den har jag inte sett förr . Fin bild.

(¯`°?.¸ ღ♥ My ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Snakeheart

Astri: Åh, man tackar

Ojs.. här är det sol.. varit mulet o så mest hela sommaren, så vi har njutit.. idag o igår *Tröstkramar i mängd på* Hur är det med svullnaden?? ♥♥♥

Jackass: Danke! Den är från min första graviditet.. Min äldsta syster tog den när vi firade hennes födelsedag det året..

• astri

Snake:
    Svullnaden har gått ner, men spottkörteln är större på den sidan än på den andra. :-/
    Och så har det störtregnat! :-//

• astri

Måste ju bara skryta lite nu....

Jag måste ha världens bästa exmake ♥
    Jag skickade honom att handla till mig idag, men jag "skulle få packa upp maten själv" *fniss* för han skulle ta barnen med sig till sina föräldrar så jag skulle få vila upp mig och vara sjuk ifred.
    Och när jag gjorde det så har han köpt ett gulligt kort som låg där bland alla varorna. *naaaaw*

Varför var han inte så här när vi faktiskt var gifta?!

• Snakeheart

Astri: Ååh.. typ så ja... Mitt ex har också gjort så gulliga saker efter att vi gjorde slut... Killar..

• astri

Men visst är det irriterande?!
    Det där med att sakna kossan när båset är tomt... *suck* Är det nåt de måste leva efter?

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?