• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • astri

Jaooo, det var ett hångel! Kan det bli fel?
    Jooo, det kan det *hurv* Tänker tillbaka på vad jag har hånglat med tidigare Fundersam

Ååå, det är så kul att se barnen öppna presenter!!

• Tinzu

astri: haha! I'm gona make love with shoes!

Snakeheart: ja det är klart! men du har det ju bättre du har säkert varit på Göteborgs festival grejset det har inte jag

• astri

Kanske Tinzu har nog lokalkännedom för att se var mitt foto är taget?

• astri

Tinzu:
    Det finns ju de som gör det!
    När jag skrev en uppsats om sex och sånt (fast jag döpte den till nåt snyggt på latin) hade jag med en sida om just folk som hade sex med skor (och handväskor). Fast det var vanligtvis killar.

• Tinzu

I Öjebyn? vid paltzzerian? eller vad det nu heter

eller motellet.. jag vet inte vad jag ska välja av dom

• Tinzu

astri: eeeuuuu! asg! jag ska aldrig mer slicka på mina skor
    vem vet vad tillverkaren har gjort

• astri

*hahahaha*
    Motellet och paltzerian sitter ju ihop!!
    Jopp, det är där!

Har du ätit nån av deras exotiska paltar nån gång?

• Tinzu

hahaha! jag tänkte inte på det så pantad var jag idag!

jag har inte käkat där aldrig men vill göra det

• Snakeheart

Astri: Nä d förstås... Fast har själv faktiskt aldrig hånglat m nån tjej.. ännu.. Fast typ bara hånglat med exet sen -99 (Nja ett par till men..).. så int så underligt iofs..

Tinzu: Njae.. knappt... int haft så mkt partykompisar i yngre år.. (mobbad, Du vet).. Å sen när jag väl hittat sådana tog det bara ett par år innan de försvann.. De fick pojkvänner (!! ) & sedan fick ju jag barn mm.. å då får man väl inte vara med längre enligt vissa...

• astri
    Tinzu skrev 2007-08-01 22:16:59 följande:
    hahaha! jag tänkte inte på det så pantad var jag idag!jag har inte käkat där aldrig men vill göra det

Jag med! De verkar ju ha ena skumma paltar. :-P

Snake:
    Det är som samma sak faktiskt....
    Ungefär som bögsex (vi diskuterade det IRL häromdagen jag och ett par vänner). Är det skillnad att ha analt umgänge med en tjej än med en kille?
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?