• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • astri

Hmmm, nä, det kan jag nog förstå.
    Min pappa bor tack o lov 8 km bort Å mamma är sällan ute å går så jag får va ifred för det mesta. Nu måste jag bara kasta ut telefonen

• Snakeheart

Heheheheh!! Men vettu... ibland funderat på å slänga min mé (nja inte riktigt men..), för e ju nästan baaaara telefonförsäljare som ringer mig...

• astri

förutom du-vet-vem så är det bara sonens kompisar som ringer Å ingen av dem vill prata med mig?!

• Snakeheart

Aah... jo mina föräldrar ringer ibland.. men till hemtelefon är det i övrigt mest dem jag nämnde innan.. massor m företag.. Orkar inte prata med dem o tar oftast bara nån minut att förklara det.. men såååå trött på dem. Vill ju att folk ska ringa o "bry sig" ibland bara..

Till mobilen ringer även mina fl-kompisar å så.. å händer ju även att mina systrar ringer mig nån gång.. De e fina

Åsså exet då.. nångång iaf...

• Jackass no 1

Hejsan! kikar in en kortis för att önska en god natt och söta drömmar. Kram !

(¯`°?.¸ ღ♥ My ♥ღ ¸.?°´¯)
  • astri
    Snakeheart skrev 2007-08-03 23:02:32 följande:
    Heheh!! Med flit??
    Jopp! Vem orkar släpa omkring på den jämt? Den ringer ju aldrig
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?