• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Tinzu

aaah okej! haha! ja det var jävligt mycket folk faktiskt.. vad för hotell var ni på?

vi bevittnade också ett bråk.. ena snubben hade en schäfer också och den började försvara.. det kunde ha gått illa

• astri

Elite stadshotell. Ett standardrum.. lite beige och halvtrist *foton i galleriet senare inatt*

Shit! Ja gud, den skulle ha kunnat göra stor skada.

• Tinzu

ah okej ska kika sen då
    vi bodde bara hos min syster på Tuna hehe!
    gratis och bra med 3 katter som försökte klösa sig igenom fönstrena på dörren

• astri

*hahahaha*

Kostade inte mig ett öre heller eftersom Erik betalade hela kalaset.
    Han har velat bjuda mig på hotell i flera herrans år, så nu sa jag ja. Det var jättemysigt... men jag tyckte ändå att det var dyyyyyrt. Och han sa bara att det skulle jag skita i. :-P

• Tinzu

asg!!

varför har du inte tagit emot det förrän nu att bo på hotell?

• astri

Jag vet inte... När vi bodde ihop så ansåg jag att vi inte hade råd, sen när vi skulle försöka på distans så var vi bara osams, men nu när vi har gjort slut så har vi haft så kul tillsammans att jag tänkte Vad fan, låt gå

Sen ska han få en till dröm uppfylld - jag ska följa honom ut på hans motorcykel nån dag
    Det har han tjatat om sen vi träffades -99. :-P

• Tinzu

oj jäklar kan inte mer än skratta gott
    men kul att ni kommer överens iallafall det är ju inte många som har det så bra

jag sitter och skriver ett CV just nu för resturangbiträde på Big Boy, och jag söker efter ett ord som jag inte vet vad det är
    haha!

• Tinzu

jag kom på det efter att jag hade funderat typ 10min

min hjärna har inte kommit igång riktigt efter helgen
    trodde där ett tag att jag hade blivit förgiftad eller något

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?