• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • astri
    Tinzu skrev 2007-08-10 12:49:50 följande:
    astri: ett nummer? huh?
    Skott i råttan... påsatt... k*ullad... älskade... SEX.
    Då brukar i alla fall mina vänner få igång snusktankarna
  • Tinzu

astri: asg! jag fick mig inget nummer nej jag har ingen aning om vad som hände.. men i förrgår så kom det en massa snusk från mig haha!

• Tinzu

och sen dess har det fortsattit.. jag läser allt som snusk, feltolkar.. ja..

• Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 12:48:27 följande:
    Varför skrev jag hus... jag bor ju i en lägenhet Ojs, nä omställningen kan ju vara lite kämoig för de äldre. Farmor flyttade till en lägenhet efter att farfar dog. Hon gav bort grejer till barnen och sen ställde hon en massa grejer i ett rum så fick vi barnbarn ta vad vi ville ha (och naturligtvis var jag ju den som var dit sist :-/) Men jag tror att hon tyckte var svårt för hon var inte med när vi valde...
    Aaaah.. nä min mormor klarar inte jobbet själv, så mamma o hennes man får köra hem d o sortera det hos sig... Käääämp! Å en del skräp slängs.. o sen sparas fina saker.. En del går till Myrorna också! Å till hennes barn, barnbarn o barnbarnsbarn..
  • Snakeheart
    Tinzu skrev 2007-08-10 12:52:57 följande:
    Kanske grundar sig i vår utflippade o rätt oskyldiga diskussion här för ett tag sen??
  • astri
    Tinzu skrev 2007-08-10 12:52:57 följande:
    Äh, erkänn att det är som vanligt
  • Tinzu

astri: haha! men faktiskt.. det är ännu mer än förr måste jag erkänna

• astri
    Snakeheart skrev 2007-08-10 12:53:31 följande:
    Aaaah.. nä min mormor klarar inte jobbet själv, så mamma o hennes man får köra hem d o sortera det hos sig... Käääämp! Å en del skräp slängs.. o sen sparas fina saker.. En del går till Myrorna också! Å till hennes barn, barnbarn o barnbarnsbarn..
    Aha. Så du får en massa "nya" saker mitt i alltihop?
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?