• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • astri
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:12:47 följande:
    ja tack! jag anser att gammal toalett som inte går att skrubba ren helt och hållet, filtrerar vattnet med all kornig skit, så det blir till gourmét vatten och det är egentligen det som är innehållet i all vatten i affärerna
    Jag fiskar upp en halvliter - börjar du gå mot mitt håll?
  • Snakeheart
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:12:47 följande:
    ja tack! jag anser att gammal toalett som inte går att skrubba ren helt och hållet, filtrerar vattnet med all kornig skit, så det blir till gourmét vatten och det är egentligen det som är innehållet i all vatten i affärerna
    [/citat]
    astri skrev 2007-08-10 14:14:40 följande:
    [citat]
    Jag fiskar upp en halvliter - börjar du gå mot mitt håll?
    [/citat]
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:15:39 följande:
    [citat]
    jajamensan! jag kan bara inte vänta
  • Catwoman and Superboy
    Tinzu skrev 2007-08-10 13:57:45 följande:
    jag har hört att toalettvattnet är det renaste vattnet kanske hundar inte är så orenliga?
    vårat toavatten går faktiskt rent praktiskt att dricka.

Vårt toa vatten är renare en många andra länders dricksvatten Ja!!

otroligt men sant.
    Ludvig har fått förskoleplats!!!
  • astri

Ååå, det påminner mig om toaletten jag lånade en gång för länge sen.
    Jag lovar tanta hade nog inte gjort nåt mer än använt dasset de senaste 15 åren. Jag tittade på den och backade bakåt med tanke på om det eventuellt skulle hoppa upp nåt å bita mig

• astri
    Catwoman and Superboy skrev 2007-08-10 14:21:19 följande:
    vårat toavatten går faktiskt rent praktiskt att dricka.Vårt toa vatten är renare en många andra länders dricksvatten Ja!!otroligt men sant.
    Jamen då så Tinzu, då tar jag upp en hel liter åt dig - och du... jag vill se dig dricka det
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 14:23:48 följande:
    Jamen då så Tinzu, då tar jag upp en hel liter åt dig - och du... jag vill se dig dricka det
    Ska bli intressant att se det sen.. Bilderna...

O oavsett hur rent vårt toalettvatten är så tänker då iaf inte jag ta mig en hutt..
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?