• Angiie

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Hahaha.. det låter härligt =) ja jag har oxå en del såna vänner =)

• Angiie

Haha.. det var nog inte så smart ;)

• Angiie

Hahaa.. ja det är nog inte sådär skit sexigt.. som tur är så behöver jag INGA såna saker :D jag har korsetter för att det är sexigt .. eller jag har dom som toppar faktiskt :D

• Angiie

Ahaa.. mina är lite för stora dom =) så ibland finns det inte korsetter i min storlek :D för jag har ju XS i kroppen.. och typ LARGE i brösten :D hoppas faktiskt dom sjunker lite efter jag ammat, men sen tänker jag göra som mamma och träna upp dom :D

• Angiie

Du.. det är inte lätt iaf =) men oftast hittar jag det jag vill ha.. och ibland får man hitta på lösningar.. kanske en bh underkorsetten som är i rätt storlek och så :p

• Angiie

HAHHAA.. fan vad sexit.. tja mina är väl ungefär 80D just nu.. kan vara större :p dom är jävligt snygga så stora.. men tillsammans med magen är det bara jobbigt :D fast jag har märkt att jag glömmer att jag är gravid ibland.. typ sträcker mig efter saker osså blir det skittungt :D

• Angiie

Jag ser faktiskt ut som en liten val :D

• Angiie

HAHAHA.. du kanske var lite mer val än mig då :D

• Angiie

Jag har sagt till micke : MAX TVÅ barn =) hahaha.. fast det räcker nästan med ett =)

• Angiie

Näääh. jag tror faktiskt inte jag kommer bli sån. plus att jag verkligen HATAR att vara gravid. och det tär på mitt psyke som fan.. och det känns som att visst, en gång till kanske jag klarar.. men inte fler =)

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?